اکران هنری "دیوان تئاتر آل "در مشهد

کارگردان اثر هنری " دیوان تئاتر آل " گفت: اثر هنری "دیوان تئاتر آل " با هدف رفع نگرانی‌های موجود در معضل بزرگ بحران کم‌آبی و مصرف بهینه آب در مشهد اجرا می‌شود.

اکران هنری به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عباس رثایی کارگردان اثر هنری " دیوان تئاتر آل " در مراسم رونمایی از پوستر این اثر هنری گفت: تاکنون سی‌اثر هنری تولید کرده‌ام و تجربه اجرای بیش از ۶۰۰ اثر خیابانی را داشته‌ام، دیوان تئاتر آل سی‌ویکمین اثر هنری‌ام است.

وی افزود: تمرینات تیم فعال در اثر هنری "دیوان تئاتر آل "در مدت زمان ۴۵ روز تمرین کردند و تیم حاضر متشکل از ۲۰ نوجوان و جوانان ۱۵ تا ۲۰ ساله است.

کارگردان اثر هنری" دیوان تئاتر آل" با بیان اینکه دکور نمایش این اثر هنری به‌شکل یک فضای معلق طراحی شده است، افزود: این دکور در قالب یک روستای معلق طراحی شده است و پوشش و گویش روستایی با زبانی در گستره جهانی دارد و یکی از شگفتی‌های این اثر هنری در ریتمیک‌بودن کل اثر بوده تا نگرانی‌های موجود در معضل بزرگ بحران کم‌آبی و مصرف بهینه آب برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه اثرهنری "دیوان تئاتر آل" از ۲۰ آذر ماه امسال به‌ مدت ۱۵ روز در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ترافیک مشهد اجرا می‌شود، گفت: مدت زمان این اثر هنری ۶۰ دقیقه است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت mashhad-gisheh.com خرید اینترنتی بلیت را داشته باشند؛ همچنین شماره‌های تماس ۰۹۳۰۰۲۵۹۴۲۲ و ۹۱۵۷۰۴۱۸۰۳ هم آماده پاسخگویی به سوالات مخاطبان و علاقه‌مندان به تماشای این اثر هنری خواهد بود.


انتهای پیام //ف.ح

 

 

اجرای اثر هنری "دیوان تئاتر آل " در مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.