آماده سازی ماشین ‌آلات راهداری گلستان فصل سرما

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از به روزرسانی و راه‌اندازی ماشین‌آلات راهداری گلستان برای فصل سرما خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ یعقوبعلی تبرائی رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه امسال یک میلیارد ریال اعتبار برای به روزرسانی و راه‌اندازی ماشین‌آلات راهداری استان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با این اعتبار ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری که متوقف بودند در حال تعمیر و راه‌اندازی هستند.

وی ادامه داد: تعمیر و سرویس ۱۰ دستگاه نمک پاش موجود در استان با اعتبار حدود ۷۰۰ میلیون ریال از فعالیت‌های دیگر اداره کل برای راهداری زمستانه است.

تبرائی گفت: برای پیشبرد اهداف سازمانی در استان علاوه بر تعمیر و راه‌اندازی ماشین‌آلات راهداری موجود، از هشت دستگاه گریدر بخش خصوصی به مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان برای فصل سرما و یخبندان استان بهره‌مند خواهیم شد.

وی با اشاره به آغاز رسمی راهداری زمستانی از اول دی ماه، افزود: ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری استان برای فعالیت‌های راهداری در راهدارخانه‌ها و مناطق صعب‌العبور استان مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/م
 

ماشین ‌آلات راهداری گلستان برای فصل سرما آماده می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار