هاشمی با تلاش شبانه روزی به این مدال رسیدم

دارنده مدال طلای وزنه برداری جهان گفت: شبانه روز تلاش کردم تا بتوانم با بهترین مدال از مسابقات جهانی به کشورمان باز گردم.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی هاشمی، در مورد کسب ۲ مدال طلا و یک برنز از مسابقات قهرمانی وزنه برداری جهان در آناهیم آمریکا اظهار کرد: برای این مدال‌ها خیلی زحمت کشیدم و حقم بود که این مدال‌ها را بگیرم. ۶ ماه شب و روز در اردو بودم و تمرین کردم تا بتوانم با بهترین مدال از مسابقات جهانی به کشورمان باز گردم. حتی در طول این چند ماه اخیر اردو‌هایی را در سطح دریا برگزار کردیم و نزدیک به ۶ ماه برای مسابقات جهانی در اردو بودم و خدا را شاکرم که توانستم به حقم که مدال طلا بود، برسم.

او درمورد بیماری‌اش پیش از اعزام به مسابقات جهانی گفت: چهار روز قبل از اعزام به‌ امریکا به طور ناگهانی ویروسی وارد بدنم شد که باعث شد تا دچار مسمومیتم شوم. حتی سر این مسئله یک روز هم در بیمارستان بستری بودم، اما خیلی زود توانستم خودم را به مسابقات برسانم. زمانی که دچار بیماری شدم نزدیک به ۳،۴ کیلوگرم از وزنم کم شد. از روز اول هم می‌دانستم که این اعتماد به نفس در من وجود دارد که روی سکوی جهانی بروم.

انتهای پیام/

اظهارات هاشمی پس از کسب مدال طلا در رقابت‌های وزنه برداری جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار