برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان

رضا اژدری با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیئت اسکی استان زنجان انتخاب شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان : مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان زنجان با حضور سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و جوان مدیر کل ورزش و جوانان استان در زنجان برگزار شد و در نهایت رضا اژدری با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیئت اسکی استان زنجان انتخاب شد .

افتخاری رئیس فدراسیون اسکی کشور در حاشیه این مجمع گفت : با مدیریت صحیح ، برنامه ریزی جامع و وسیع و بکارگیری بهترین ها ، سکوهای ملی و فراملی را تصاحب کنیم.

 وی ادامه داد : امروز پیست‌های استان ها با حمایت مسئولان و اعضای هیئت امنا با برنامه ریزی پیش می روند این در حالیست که پیست بسیاری از استان‌ها تعطیل شده است.

رییس فدراسیون اسکی کشور تاکید کرد: اسکی در کشور باید هماهنگ با تهران و البرز به پیش رود و نخبگان شناسایی شوند چراکه همه این حق را دارند تا توانمندی‌های خود را نشان دهند.

سید عبدی افتخاری، با اشاره به اینکه در فصل گذشته ۳۵ درصد از برنامه ریزی صورت گرفته، محقق شد گفت: همسان سازی و یکسان سازی صورت گرفته در استان‌ها، برگزاری دوره های آموزشی با حضور مربیان مجمع جهانی اسکی و مربیان سوئیسی از جمله برنامه های فصل گذشته فدراسیون اسکی بود.

وی در خصوص برنامه های فصل جدید افزود: به هر استان یک مربی در رشته آلپاین معرفی شده است و استان ها با تقسیم بندی به مناطق مسابقات منطقه ای را برگزار خواهند کرد.

رییس فدراسیون اسکی کشور، با اشاره به حضور مربیان سویسی در کشور بیان کرد: امسال با آرامش بیشتری طرح استعداد یابی صورت می گیرد.

افتخاری در خصوص کمبود بارش ها گفت: بیشتر کشورهای دنیا در پیست های خود با مشکل کمبود برف مواجه هستند و ما نیز چون آنها باید آرام آرام به سمت ارتفاعات پیش رویم .

انتهای پیام/ن

 

رضا اژدری با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیئت اسکی استان زنجان انتخاب شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.