علیپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

درمان گلوکوم بدون آسیب به بافت‌های اصلی چشم با دستگاه گلوکما لیزر

یک متخصص مهندسی پزشکی گفت: گلوکوم به وسیله دستگاه گلوکما لیزر بدون هیچ آسیبی به بافت چشمی درمان می‌شود.

درمان گلوکوم بدون آسیب به بافت‌های اصلی چشم با دستگاه گلوکما‌ لیزرندا علیپور‌ کارشناس‌ آموزش و متخصص مهندسی پزشکی‌ در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: هنگامی که چشم مایع‌ زلالیه‌ را بیش از حد به دلیل بروز مشکلات و بیماری‌های چشمی‌ تولید می‌کند این کار سبب ایجاد مشکلاتی‌ از قبیل آبریزش‌ چشم‌ در افراد می‌شود که به اصطلاح‌ به این عارضه‌ گلوکوم‌ گفته می‌شود.

وی بیان کرد: افرادی که دچار عارضه‌ گلوکوم‌ هستند باید روزانه چهار تا 6 نوع قطره مصرف کنند که این کار سبب ایجاد مشکلات مختلفی برای آنها شده و انجام فعالیت‌های روزمره‌ را برای آنها با مشکل روبرو‌ می‌کند.

کارآیی‌ دستگاه‌ گلو‌کما لیزر‌

علیپور‌ با اشاره به کارآیی‌ دستگاه‌ گلو‌کما لیزر‌ عنوان کرد: دستگاه گلوکما‌ لیزر‌ به وسیله‌ اشعه لیزر‌ می‌تواند بیماری‌ گلوکوم‌ را بدون آسیب رساندن به پارس‌ پلانای‌ چشم درمان کند که در آن بخشی از مایع زلالیه‌ را از بین می‌برد.

علیپور‌ تأکید کرد: دستگاه گلوکما‌ لیزر برای درمان بیماری گلوکوم‌ به کار می‌رود و این دستگاه باعث‌ شده تا فشار چشم‌ با تحریک پارس‌ پلانا‌ برداشته‌ شود‌.

وی یادآور شد: درمان گلوکوم به وسیله‌ دستگاه گلوکما‌ لیزر‌ با تحریک پارس پلانا‌ بوده و هیچ آسیبی‌ به مِش‌ وُرک‌ چشم‌ نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار