کشف بیش از 14 کیلوگرم هرویین و شیشه

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 14 کیلو و 340 گرم شیشه و هروئین در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سردار "عزیز اله ملکی " فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی انجام کار اطلاعاتی و دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح بین المللی که مواد مخدر را از کشور های همسایه وارد و توزیع می کنند،پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی موفق به شناسایی متهمین باند مذکور ، محل اختفا و مسیر تردد آنان شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : مأموران با هماهنگی قضایی و طی یک مرحله عملیات ضربتی، در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان مقدار 10 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و 600 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف،یک متهم را در این زمینه دستگیر و دو دستگاه تریلی و سواری متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.

سردار ملکی با اشاره به عملیات موفق دیگری توسط مأموران انتظامی شهرستان میناب،افزود:مأموران انتظامی شهرستان در اجرای طرح پاکسازی و برخورد با خرده فروشان، در بازرسی از شش محل پاتوق قاچاقچیان مقدار 2کیلو و 940گرم ماده مخدر هروئین کشف و دو متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصدهای شبانه روزی در راستای استقرار نظم و امنیت عمومی گام برداشته و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و کالای قاچاق را دستور خود کار قرار داده و این مهم را با جدیت و برابر قانون دنبال می کنند.

انتهای پیام/ر

کشف بیش از 14 کیلوگرم  شیشه و هروئین در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.