کشف تصرف 70 هزار متر زمین ملی در بندر عباس

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از کشف تصرف 70 هزار متر از اراضی ملی در بندرعباس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ "عبدالمجید کرمی " رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: اداره مبارزه به جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان 70 هزار متر از اراضی ملی به ارزش 10 میلیارد ریال توسط خبر داد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر این که فردی سود جو اقدام به تصرف اراضی ملی به مساحت 70 هزار متر در یکی از روستا های تابعه شهرستان های بندر عباس کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: در بررسی این پرونده و پس از جمع آوری مستندات مشخص شد ، 70 هزار متر از اراضی ملی تحت تصرف در آمده است.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه ارزش ریالی ملک مورد تصرف از سوی کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده، افزود: فرد مورد نظر پس از احضار به پلیس آگاهی به دلیل نداشتن مدارک و اسنادی مبنی بر اثبات مالکیت، به جرم خود اعتراف کرد و با ارسال پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه به منظور مقابله با این مشکل، همکاری مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است گفت : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.


انتهای پیام/ر

رفع تصرف از 70 هزار متر زمین ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.