رحمانی فضلی در پیام تبریک هفته وحدت:

هفته وحدت نماد صلح و دوستی برای پیروان راستین دین اسلام است/ضرورت دوری از اختلافات مذهبی

وزیر کشور در پیامی بیان کرد: هفته وحدت نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

هفته وحدت نماد صلح و دوستی برای پیروان راستین دین اسلام است/ضرورت دوری از اختلافات مذهبیبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی ضمن تبریک سالروز ولادت رسول رحمت، خاتم پیامبران، پیام آور توحید، عزت و سعادت بشر، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و میلاد مسعود امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت به عموم مردم تاکید کرد: هفته وحدت بی تردید نماد وپیام صلح و دوستی برای پیروان راستین وحقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

متن پیام وزیر کشور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

سالروز ولادت رسول رحمت، خاتم پیامبران، پیام آور توحید، عزت و سعادت بشر، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و میلاد مسعود امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را به عموم مردم ایران صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گوییم .

بزرگ مردی که در زمستان جهالت شبه جزیره عربستان طلوع کرد و به یمن ولادتش گیتی معنای "لولاک لما خلقت" افلاک یافت.

حضرت محمد مصطفی (ص) با طلوع پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز، دین رحمت و شفقت، صلح وعدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره‌مند ساخت.

هفته وحدت بی تردید نماد وپیام صلح و دوستی برای پیروان راستین وحقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

یکی از برکات ولادت با سعادت آفتاب حقیقت و طریقت حضرت نبی اکرم (ص) و ستاره امامت و هدایت حضرت امام صادق (ع) نامگذاری هفته اتحاد و همبستگی در میان جهان اسلام می باشد.

اهمیت و ضرورت این رویکرد مبارک از سوی جمهوری اسلامی ایران و همچنین درک تحولات کنونی منطقه نیازمند باور واراده جدی و عملی رهبران جهان اسلام است زیرا در سایه اتحاد و همبستگی دشمنان و بد خواهان جهان اسلام منافع خود را از دست رفته می بیند و سعی و تلاش دارند تا با ایجاد اختلاف وتفرقه افکنی میان مسلمانان حیات فریب، کینه و فتنه را درجهان اسلام ایجاد کنند، این در حالیست که آنچه که باید مورد توجه و تأکید قرار گیرد "وحدت کلمه" و اصل قرار دادن آن در راستای تشکیل امت واحده اسلامی است زیرا استکبار جهانی در جنگ علیه مسلمانان از شگرد تفرقه و تضاد آفرینی گسترده ای استفاده می کند.

وحدت رمز پیروزی مردم و دوری از اختلافات مذهبی امری واجب و ضروری است. تردیدی نیست که هر توفیقی در سایه اتحاد و همدلی تحقق می یابد، بنابر این باید جهت تقویت و پیوند محبت و مودت میان امت اسلامی تلاش کرد و برای زندگی مسالمت آمیز بر اساس احترام متقابل و به دور از تنازع و مجادله مذهبی و قومی کوشید.

امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی و سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره مند شده و بتوانیم بیش از پیش در جهت وحدت وهمبستگی مردم ایران گام برداریم.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار