مونیر الحدادی شانس حضور در جام جهانی روسیه را از دست داد

فیفا به مونیر الحدادی مهاجم سابق بارسلونا اجازه حضور در جام جهانی 2018 روسیه را نداد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از روزنامه مارکا،مونیر الحدادی مهاجم سابق بارسلونا ممکن است هرگز نتواند لباس شیرهای اطلس را به تن داشته باشد چون فیفا به وی اجازه بازی برای تیم ملی مراکش را نداد.

مونیر الحدادی که ملیت مراکشی-اسپانیایی دارد با وجود تغییر تابعیتش اما به دلیل 15 دقیقه بازی در تیم ملی اسانیا مقابل مقدونیه در سپتامبر 2014 از حضور در تیم ملی مراکش منع شد.مسئولان فدراسیون فوتبال مراکش تلاش زیادی برای مجاب کردن فیفا داشتند اما رای نهایی این سازمان منفی است.

به گزارش خبرگزاری مارکا، ویسنته دل بوسکه که در آن زمان مربیگری تیم ملی اسپانیا را برعهده داشت این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده بود، بعد از شنیدن این خبر بسیار متاثر شد و گفت:این تصمیم عادلانه نیست.من احساس گناه می کنم.فیفا باید کمی انعطاف پذیر تر عمل کند و اجازه بازی در تیم ملی مراکش را به مونیر بدهد.

وی افزود:در آن زمان دیگو کاستا مصدوم شد و من مجبور شدم بازیکنی زیر 21 سال انتخاب کنم و این موضوع پیش آمد که اکنون مونیر گرفتار شد.

بنابراین گزارش مسئولان مراکشی قصد کوتاه آمدن ندارند و می خواهند به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند تا مونیر که سابقه بازی در بارسلونا را دارد به تیم مراکش دعوت کنند.

فدراسیون فرانسه هم پادر میانی کرده است و از فیفا برای این جوان طلب بخشش کرد.

انتهای پیام/

حذف مهاجم سابق بارسلونا از جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار