انتصاب امام جمعه جدید شهرستان بروجن

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق به عنوان امام جمعه جدید شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکمی، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق را به عنوان امام جمعه جدید شهرستان بروجن منصوب کرد.

در حکم انتصاب امام جمعه جدید بروجن آمده است:

«ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه محترم سابق و با تأیید علمای اعلام (ایدهم الله تعالی)، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) به مدت سه سال به سمت امام جمعه شهرستان بروجن منصوب می‌شوید.
ان شاء الله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف برحذر دارید.
امید است روحانیون معظم، اهالی محترم بخصوص ارگان‌ها و نهاد‌های انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری لازم را در انجام هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.»

زمان معارفه امام جمعه جدید شهرستان بروجن متعاقباً اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام هراتی مطلق اهل مشهد مقدس در استان خراسان رضوی و دارای تحصیلات حوزوی در سطح خارج فقه و اصول می‌باشد. وی پیش از این و تا دی ماه ۱۳۹۴ مسئولیت امام جمعه شهرستان ازنا در استان لرستان را بر عهده داشت و در بیست و دومین گردهمایی سالیانه ائمه جمعه سراسر کشور در سال ۹۲، موفق به کسب رتبه برتر فرهنگی گردید.

حجت الاسلام سعادت‌فر امام جمعه قبلی بروجن نیز به عنوان امام جمعه جیرفت در استان کرمان منصوب گردیده است.

بروجن با ۱۱۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر بروجن، با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ش

امام جمعه جدید بروجن منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.