سردار فضلی:

ارتش در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه سنگ تمام گذاشت

جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: ارتش دیروز در دفاع مقدس و امروز هم در امداد و نجات مردم زلزله‌زده کرمانشاه، سنگ تمام گذاشت.

ارتش در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه سنگ تمام گذاشتبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دوره شانزدهم هیأت معارف جنگ که با حضور جمعی از فرماندهان و دانشجویان در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق گفت: ارتش هم در دفاع مقدس و هم در سال‌های پس از آن اقدامات بسیار مفید و موثری را انجام داده است که از نمونه‌های آن می‌توان به امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات ارتش در زلزله اخیر غرب کشور برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان ارتش است، افزود: نیروی هوایی ارتش و هوانیروز در ۸ سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند و در بحث کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه نیز این دو به بهترین نحو ممکن وارد عمل شده و مشارکت صادقانه و اثرگزاری در امداد و نجات مصدومین و ارسال محموله‌های امدادی داشتند.

سردار فضلی ضمن قدردانی از حضور مداوم فرمانده کل ارتش در مناطق زلزله‌زده غرب کشور بیان داشت: یگان‌های نیروی زمینی ارتش با حضور مستمر خود، نقش بسزایی در بحت امداد و نجات، اسکان اضطراری و خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان در کنار دیگر نیرو‌های مسلح ایفا کرد.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار امیدواری کرد که کمک‌های صادقانه و خالصانه ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و دیگر بخش‌های کشور بتواند، مقداری از آلام و مصیبت‌های مردم عزیز غرب کشور که در طول ۸ سال دفاع مقدس با ایستادگی خود نیرو‌های مسلح کشور را یاری رساندند و نقش اساسی در پیروزی رزمندگان اسلام ایفا کردند را کاهش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار