آیت الله دری نجف آبادی در همایش امامان جمعه دراراک؛

نماز جمعه قراگاه فرهنگی است

آیت الله دری نجف آبادی در همایش امامان جمعه دراراک گفت: نماز جمعه قراگاه فرهنگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در همایش امامان جمعه این استان در اراک با اشاره به نقش ائمه جمعه در جامعه گفت: نماز جمعه قراگاه فرهنگی است و باید در آن مسائل روز و مباحث فرهنگی و اجتماعی بیان شود و از سخنان تفرقه انگیز پرهیز کنیم.


آیت الله دری نجف آبادی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت رسول و امام صادق از دست اندرکاران کمک رسانی به زلزله زدگان  ،مردم و خیرین تشکر کرد و گفت:امیدوارم با پیش بینی‌های لازم کمتر شاهد تلفات جانی باشیم.


آقازاده استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: امروز جهان اسلام نیاز به وحدت دارد و با وحدت می‌شود قلب‌های مردم جهان اسلام را تسخیر کرد و نقش ائمه جمعه در ایجاد وحدت و همدلی بسیار مهم و موثر است.
حجت الاسلام سپاسی مدیر حوزه‌های علمیه استان هم با اشاره به وظایف خطیر ائمه جمعه گفت:اید طلاب جوان بومی جذب کنیم و از این سرمایه‌ها در جهت اهداف اسلام و نظام بهره‌مند شویم.

آذر دشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی هم با اشاره به رسالت مشترک صدا و سیما و ائمه جمعه که مبلغ دینی و رسالت پیامبر است، گفت: قرار است مستند ۴۰ نفر از بزرگان استان را بسازیم و امید داریم چهلمن سلالگرد پیروزی انقلاب هم با همکاری مسئولان، شکوهمند برگزار شود.


انتهای پیام / ج


همایش امامن جمعه استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.