اوباما در توئیتر بر ترامپ غلبه کرد؛

رکورد بیشترین بازتوئیت در ۲۰۱۷ برای اوباما رقم خورد

توئیتر با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۷ فهرستی از ۱۰ اکانت برتر را منتشر کرد که پیام‌هایشان بیشترین بازتوئیت و لایک (پسند) را داشته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه یو اس ای تودی؛ توئیتر با نزدیک شدن به پایان سال 2017 فهرستی از 10 اکانت برتر را منتشر کرد که پیام هایشان بیشترین بازتوئیت و لایک (پسند) را داشته اند.

در این فهرست نامی از دونالد ترامپ که توئیتر بخش اصلی ریاست جمهوری او را تشکیل می دهد، دیده نمی شود. به عبارت دیگر، توئیت های رئیس جمهور آمریکا در فهرست 10 اکانت برتر که پیام هایشان بیشترین بازتوئیت و لایک (پسند) را داشته اند، به چشم نمی خورد.

نکته جالب اینکه باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا به رغم تعداد اندک توئیت ها، بیشترین تعداد بازتوئیت و لایک را نسبت به ترامپ داشته و در جایگاه 4 فهرست 10 اکانت برتر قرار گرفته است. یکی از توئیت های اوباما که  عکسی از دیدار او با کودکانی از نژادهای مختلف است که به مناسبت اعتراض به تظاهرات سفیدبرترپندارها در ویرجینیا منتشر شد. این توئیت بیش از یک میلیون و 709 هزار مرتبه باز توئیت شد و بیش از 4 میلیون پسند دریافت کرد.

اوباما در توئیتر بر ترامپ غلبه کرد/ رکورد بیشترین بازتوئیت در سال 2017 برای اوباما رقم خورد

توئیت اوباما پس از ترک کاخ سفید و پیام او برای بیماری جان مک کین، سناتور آریزونا و رقیب انتخاباتی او در سال 2008 نیز از دیگر پست های اوباما است که بیشترین تعداد بازتوئیت و لایک را نسبت به ترامپ داشته است.

بر این اساس، توئیت یک جوان 17 ساله برای به دست آوردن حق مصرف رایگان یکسال ناگت های رستوران های زنجریره ای «وندی»، با بیش از 3 میلیون 635 هزار مرتبه باز توئیت، در جایگاه نخست فهرست بشترین بازتوئیت قرار گرفت. رقم مورد نظر رستوران وندی 18 میلیون بازتوئیت بود.

توئیت های آریانا گرانده برای قربانیان حمله تروریستی به کنسرت منچستر، جرمی دفو برای یک کودک مبتلا به سرطان، و توئیت اندی جانسون برای جمع آوری کمک مالی به ترتیب در رتبه های دوم، سوم و پنجم قرار گرفتند.

در حالی که پیام های توئیتری دونالد ترامپ کمتر لایک یا بازتوئیت می شوند و نامی از او در این فهرست به چشم نمی خورد، او نیز توانست رکورد بیشترین پیام توئیتری مرتبط با انتخابات را در جهان و آمریکا به دست آورد.

انتهای پیام/

 

رکوردزنی اوباما در توئیتر در رقابت با ترامپ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار