همت دانشجویان؛

اصلاح مسیر خدمت‌رسانی در جامعه باهمت دانشجویان

امام‌جمعه سلسله گفت: باهمت دانشجویان می‌توان مسیر درست خدمت‌رسانی به ملت اصلاح شود و لازمه آن این است که دانشجو در فضای غبارآلود دانشگاه بصیرت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه سلسله بابیان اینکه پیشرفت و آبادانی هر جامعه به نیروی انسانی آن بستگی دارد اظهار داشت: نیروی انسانی باسواد و تحصیل‌کرده می‌تواند جامعه را به سرانجام مطلوب و آرمانی خود برساند.

وی با تأکید بر اینکه هر جامعه‌ای برای پذیرفتن مسئولیت نیاز به مدیر دارد افزود: مدیران لایق و شایسته از دل همین دانشگاه‌ها بیرون می‌آیند.

امام‌جمعه سلسله با اشاره به اینکه متأسفانه امروز با یک مدیریت پیر و فرسوده سروکار داریم عنوان کرد: قطعاً باهمت دانشجویان می‌توان مسیر درست خدمت‌رسانی به ملت اصلاح شود و لازمه آن این است که دانشجو در فضای غبارآلود دانشگاه بصیرت داشته باشد.

وی بابیان اینکه اگر این وحدت ایجاد شد می‌توان جامعه امنی داشته باشیم، تصریح کرد: در جامعه و فضای دانشگاه‌ها می‌توانیم روشنگری داشته باشیم، اما افشاگری نه، چراکه نتیجه آن ایجاد یک جامعه ناامن اخلاقی خواهد بود.

موسوی با تشبیه دانشگاه به قله کوه، اظهار داشت: اگر آب را به قله کوه ببرید و آن را بریزید در تمام دامنه‌های کوه پخش خواهد شد و به همین صورت اگر فرهنگ درست، مدیریت صحیح و اخلاق انسانی را در دانشگاه نهادینه کردیم قطعاً به همه گروه‌های جامعه انتشار می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه نزدیک‌ترین روش برای برهم زدن سبک زندگی اسلامی فضای دانشگاه است گفت: دانشگاه زمانی می‌تواند به آرمان‌های خود نزدیک شود و جامعه را بسازد که دانشگاهی پویا و دانشجویی مطالبه گر داشته باشیم نه دانشجویی نفوذی و اینجاست که نقش دانشجو و دانشگاهی به‌عنوان یک منبع انسانی موفق بهتر آشکار می‌شود.

انتهای پیام/م

مسیر خدمت‌رسانی در جامعه باهمت دانشجویان اصلاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.