انتقاد رئیس سیا از افرادی که سلامت روانی ترامپ را زیر سوال می‌برند!

رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) معتقد است زوال عقلی دونالد ترامپ واقعیت ندارد.

انتقاد پمپئو از افرادی که سلامت روانی ترامپ را زیر سوال می برندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه فاکس نیوز؛ «مایک پمپئو»، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) از افرادی که وضعیت ذهنی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را زیر سوال می برند، انتقاد کرد.

پمپئو در پاسخ به پرسش مجری فاکس نیوز که پرسید آیا اظهارات درباره اینکه «رئیس جمهور از وضع روانی سالمی برخوردار نیست» به صراحت گفت: این اظهارات کاملا پوچ است. من در واشنگتن نیز به این سوال پاسخ دادم. به یقین اشتباه است.

او اظهار کرد ترامپ عمیقا درگیر مسائل کشوری است و همانند یک مشتری باهوش با پرسش های پیچیده از مقامات ارشد توضیح می خواهد. این عقاید که او به زوال عقلی مبتلا  شده، واقعیت ندارد.

پمپئو گفت: من به عین با  او هستم. تیم با او هست. ما به او نکته هایی را آموزش داده ایم. او نیز نکاتی به ما گوش زد کرده است.

وضع روانی ترامپ گاهی اوقات به موضوعی هیجان انگیز تبدیل می شود و در پرمخاطب ترین ستون های روزنامه ها درج می شود. به تازگی، «جو اسکاربرو»، مجری شبکه ام اس سی ان بی سی مسئله روانی ترامپ را پیش کشید و اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا در مراحل اولیه دمانس (زوال عقل) قرار دارد.

انتهای پیام/

 

مایک پمپئو از منتقدان ترامپ خُرده گرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار