انعقاد 10 تفاهم‌نامه همکاری در همایش سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی

در حاشیه مراسم افتتاح همایش سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی انعقاد ۱۰ تفاهم‌نامه همکاری با نمایندگان شرکت‌های مختلف انجام شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ در حاشیه مراسم افتتاح همایش سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال خراسان جنوبی انعقاد ۱۰ تفاهم‌نامه همکاری با نمایندگان شرکت‌های مختلف انجام شد که اولین تفاهم‌نامه با شرکت شاتل در زمینه فیبر نوری بود.

قرارداد دوم با نماینده شرکت نسل سبز اندیشه نما بسته شد که قرار است این شرکت در حوزه شناسایی، تولید محتوا، آموزش، تولید اندیشه و برنامه‌هایی با موضوعات استان همکاری کند.

قرارداد سوم با نماینده سامان امنیت پرواز بود که این شرکت سامانه تهیه بلیط برای اماکن گردشگری، سامانه هوشمند سلامت، سامانه حمل و نقل هوشمند، درون شهری و برنامه‌ریزی برای مجتمع‌های مسکونی را برعهده دارد.

قرارداد با شرکت فتا از دیگر تفاهم نامه‌هایی بود که امروز امضاء شد که این شرکت در حوزه الکترونیک، تامین پهنای باند اینترنت، تلفن ثابت، سامانه کیف پول، الکترونیک و شبکه توزیع محتوا همکاری دارد.

قرارداد دیگر با شرکت توس الگوریت چیت ساز بود که حمل و نقل جامع درون شهری، تاکسی، ایجاد اشتغال در بیرجند و دیگر شهرستان‌های استان را در بر عهده دارد.

قرارداد شرکت سلامت الکترونیک برکت نیز انجام شد که این شرکت در ایجاد توسعه شبکه دور سلامت، ایجاد شبکه گردشگری استان و ایجاد توسعه مرکز شتاب در حوزه ایجاد سلامت همکاری دارد.

قرارداد دیگر بین شرکت همگامان منعقد شد که طبق این قرارداد ایجاد مرکز تماس استانی، تلاش حداکثری برای اتباع خارجی، خدمات ویژه شهروندی انجام می‌شود و قرارداد دیگر نیز بین شرکت‌های وب منعقد شد.

علاوه بر این 10 قرارداد دو تفاهم‌نامه سه جانبه میان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، هیئت مدیره شاه سون و تفاهم سه جانبه دیگر بین سازمان صنعت معدن تجارت استان و شرکت زر مهر برای استحصال مواد معدنی منعقد شد که این قراردادها بین ده شرکت با استانداری خراسان جنوبی منعقد شده است.
منبع:تسنیم
انتهای پیام/ب


توسعه فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی با انعقاد10 تفاهمنامه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار