مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر:

تیم‌های واکنش سریع هلال احمر به منطقه زلزله‌زده کنگان اعزام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در پی وقوع زلزله ۴.۹ ریشتری در بنک کنگان تیم‌های واکنش سریع هلال احمر به منطقه زلزله‌زده کنگان و دیر اعزام شد.

تیم‌های واکنش سریع هلال احمر به منطقه زلزله‌زده کنگان اعزام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،حسین درویشی با اشاره به وقوع زلزله به قدرت 4.9 ریشتر در بنک کنگان اظهار داشت:  این زلزله شهرهای دیر، بنک و کنگان را لرزاند که سبب وحشت مردم این مناطق شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی هلال احمر استان بوشهر به مناطق زلزله‌زده دیر و کنگان خاطرنشان کرد:درپی وقوع این حادثه تیم‌های جستجو و نجات شهرستان کنگان، دیر و دشتی در حال ارزیابی مناطق حادثه دیده به‌ویژه مناطق روستایی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اینکه تیم‌های عملیاتی شهرستان بوشهر به منطقه اعزام شدند گفت: در پی وقوع زلزله 4.9 ریشتری در بنک کنگان، تیم‌های واکنش سریع هلال احمر استان بوشهر به منطقه زلزله‌زده کنگان و دیر اعزام شد.

درویشی افزود: تیم‌های عملیاتی شهرستان بوشهر و واکنش سریع استان به منطقه اعزام شدند و تیم‌های شهرستان تابع در حالت آماده باش کامل به سرمی‌برند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از مناطق زلزله‌زده مبنی بر تلفات جانی اعلام نشده است.

انتهای پیام/پ

اعزام تیم‌های واکنش سریع هلال احمر به منطقه زلزله‌زده کنگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.