کمک به زلزله‌زدگان؛

کمک بیش از ۱۸ میلیارد تومانی لرستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه

استاندار لرستان از کمک بیش از ۱۸ میلیارد تومانی این استان به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان اظهار داشت: لرستان در بحث کمک به زلزله زدگان کرمانشاه جزء اولین استان‌ها بودیم و به عنوان استان معین در این زمینه وارد عمل شدیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات به زلزله زدگان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: در این رابطه در همان ساعات اولیه اکیپ‌های امداد و نجات، علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها در این حوزه وارد مناطق زلزله زده شدند و برای اسکان و تامین نیاز‌های زلزله زدگان نیز حدود ۳۸۶ کامیون اجناس مورد نیاز زلزله زدگان از لرستان وارد کرمانشاه شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ارزش ریالی این کمک‌ها به زلزله زدگان کرمانشاه ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است ادامه داد: همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.

خادمی با اشاره به کمک یک واحد تولیدی الیگودرز به زلزله زدگان کرمانشاه افزود: یکی از نیاز‌های اساسی برای مناطق زلزله زده کرمانشاه وجود سرویس‌های بهداشتی و حمام سیار بود که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از سوی این واحد اقتصادی در استان این نیاز تامین شد.

وی بیان داشت: اقدامات اینگونه واحد‌های تولیدی در لرستان بسیار مطلوب بوده چرا که علاوه بر ایجاد اشتغال در استان که کار بزرگی بوده، در این گونه فعالیت‌ها نیز وارد می‌شوند و به خوبی جایگاه استان را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/م

کمک لرستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.