معاینه خودرو‌های دوگانه‌سوز؛

راه‌اندازی ۲ مرکز معاینه چشمی خودرو‌های دوگانه‌سوز در خرم‌آباد

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد از راه‌اندازی ۲ مرکز معاینه چشمی خودرو‌های دوگانه‌سوز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد فتحی‌بیرانوند رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه تمامی خودرو‌های فعال در حمل‌ونقل عمومی نیاز به معاینه فنی دارند، اظهار کرد: به این منظور سه مرکز معاینه فنی در شهرستان خرم‌آباد فعال است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای معاینه فنی خودرو‌های دوگانه سوزی که مدل آن‌ها بالاتر از سال ۹۰ است، اقدام به راه‌اندازی دو مرکز معاینه چشمی کرده‌ایم.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به راه‌اندازی مرکز معاینه فنی برای خودرو‌های دوگانه‌سوز با مدل پائین‌تر از سال ۹۰، بیان داشت: امسال موفق شدیم در منطقه گیلوران اقدام به راه‌اندازی مرکز معاینه هیدرواستاتیک برای خودرو‌های دوگانه‌سوز با مدل پائین‌تر از سال ۹۰ کنیم.

فتحی‌بیرانوند تصریح کرد: از آنجا که معاینه هیدرواستاتیک از ضروریات بود و تا قبل از راه‌اندازی مرکز گیلوران، شهروندان خرم‌آبادی به استان‌های مجاور جهت معاینه فنی مراجعه می‌کردند لذا مبادرت به راه‌اندازی این مرکز کردیم.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: در حال حاضر صدور مجوز برای احداث دو مرکز معاینه فنی دیگر نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/م

 

 

۲ مرکز معاینه چشمی خودرو‌های دوگانه‌سوز در خرم‌آباد راه‌اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار