شفاگرفتن زائر بوشهری در حرم امام رضا (ع)

مدیرکل اوقاف وامور خیریه بوشهر به تشریح جزئیات شفا گرفتن یکی از زائران معلول اعزامی طرح زائران حرم رضوی از اوقاف استان بوشهر پرداخت.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه یکی از زائران بار اولی معلول اعزامی به مشهد مقدس روز گذشته در بارگاه امام رئوف حضرت رضا (ع)شفا گرفت.
.
حجت‌الاسلام محمدیان مدیرکل اوقاف استان بوشهر در این‌ باره اظهار کرد: در پی اعزام کاروان زائران بار اولی به حرم مطهرثامن الحجج (ع) از محل عواید نیات موقوفات استان بوشهر مرتبط با این طرح، یکی از زائران معلول کاروان به نام خانم طاهره حسنی ساکن شهرستان دشتی و ساکن شهر برازجان که سال گذشته در پی شوک عصبی به کما رفته و پس از هوشیاری از ناحیه کمر و پا فلج شده بود و پزشکان از درمان وی عاجز مانده بودند، روز گذشته مقارن با ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت در کنار ضریح متبرک امام رضا (ع) شفا گرفت.

مدیرکل اوقاف استان بوشهر با بیان اینکه این زائر موقع اعزام به وسلیه ویلچر و به سختی اعزام شده بود، تصریح کرد: به حول قوه الهی و با عنایات رسول خاتم حضرت محمد (ص)، ائمه اطهار و امام رئوف ایشان شفا یافته و با پای خود به دیارش برمی‌گردد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۶ تير ۱۳۹۸
یا امام رضا پسر منم شفا بده
Azerbaijan
سینا
۱۱:۳۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
لبیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی