مناطق حاشیه نشین؛

اختصاص ۱.۵میلیارد تومان برای مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد

معاون استاندار لرستان گفت: ۱.۵ میلیارد تومان برای رفع مشکلات مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب‌اله خجسته‌پورمعاون استاندار لرستان  اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگ در خرم‌آباد، وجود مناطق حاشیه‌نشین است که برای رفع این مشکل اقداماتی اندیشیده شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی امور اجتماعی مردمی که در این‌مناطق زندگی‌می‌کنند، ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و این اعتبار توسط سازمان‌های مردم نهاد هزینه خواهد شد و دولت نیز یک ریال از آن را خرج نخواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در خرم‌آباد، ۱۰ نقطه آسیب‌پذیر شناسایی شده و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز به زودی اقدامات لازم را در راستای رفع مشکلات این مناطق آغاز خواهند کرد.

خجسته‌پور گفت: در راستای توانمندسازی و توسعه زیرساخت‌ها نیز، امسال ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است و این در حالی است که با این مبلغ می‌توان به پیشرفت در این حوزه امیدوار باشیم.

وی با اشاره به اینکه وجود اختلاف در جامعه انسانی امری طبیعی است عنوان کرد: در راستای اینکه جامعه در مسیر توسعه حرکت کند، باید مهمل تعریف شود که در آن با وجود اختلافات توسعه محقق شود و این‌مهمل قانون است.

انتهای‌پیام/م

۱.۵ میلیارد تومان برای مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار