فوت 17 نفر در استان اصفهان به دلیل مسمومیت با گاز مونواکسید کربن

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت:از فروردین تا پایان مهرماه سال جاری 17 نفر در استان اصفهان به دلیل مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی سلیمانی‌پور اظهار داشت: از فروردین تا پایان مهرماه سال جاری 17 نفر در استان اصفهان به دلیل مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این که از مجموع افرادی که مسموم شدند 14 نفر مرد هستند، افزود: سال گذشته در همین مدت 18 نفر بر اثر گازگرفتگی فوت کرده بودند که 16 نفر از آن‌ها مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی، عنوان کرد: 415 نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه و 354 نفر از آن‌ها مجوز سقط درمانی دریافت کرده‌اند.

وی توضیح داد: سازمان پزشکی قانونی کشور به عنوان متولی بررسی درخواست‌های صدور مجوز سقط درمانی، در شرایطی که جنین کمتر از 4 ماه داشته باشد، واجد ناهنجاری‌های شدید مادرزادی بوده و یا مادر مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج همراه با خطر جانی در صورت تداوم بارداری باشد.

سلیمانی‌پور با بیان این که در 7 ماهه ابتدایی سال جاری 45 نفر بر اثر حوادث در حین کار جان خود را از دست داده‌اند، گفت: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 64 نفر و همگی مرد بوده‌اند، 20 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت مهم‌ترین علل فوت در حوادث مربوط به کار بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

کاهش 20 درصدی فوت بر اثر حوادث کار در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار