رستگاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هوای تهران ناسالم است ۱۳۹۶/۰۹/۱۵

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با شاخص کیفی 137 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.

هوای تهران ناسالم استمحمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 مورخ 15 آذر ماه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.

وی افزود: در این بازه زمانی وضعیت کیفی هوای تهران با ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون با شاخص کیفی 137 ناسالم برای گروه ای حساس است.

رستگاری گفت: احتمالا آلودگی و وارونگی دما تا پایان امروز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
من تنگی نفس دارم نمیتونم برم بیرون .خداکنه بارون بباره
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
انشاءالله مشکلی نیست که آسان نشود مرد آن است که حراسان نشود ، با مدیریت و اقتدار این طرح اگر اجرا و عملیاتی شود دیگر شاهد هوای آلوده در شهرهای بزرگ و کوچک نخواهیم بود با مدیریت بهداشت ایمنی و حفظ محیط زیست با شیب ملایم تمامی ماشینهای سوخت فسیلی آلوده را با ماشینها و موتورها و اتوبوسهای سوخت پاک برقی و خورشیدی عوض کنند و در طرح دیکر باید تمامی وسایل نقلیه شخصی عبور و مرورشان ممنوع شود و فقط با وسایل نقلیه عمومی در سطح شهرها رفت و آمد کنند و دور تا دور شهر ها را کمربندی و پارکینگ سازی کنند تا تمامی ملت ماشینهای سبک و سنگینشان را در پارکینگهای اطراف شهر ها پارک کنند برای مسافرتهای تفریحی و زیارتی و تجاری بین شهری و استانی و به دروازه هر شهر که طی سفر کردند وسیله شخصی سبک و سنگینشان را در پارکینگهای حومه شهر ها پارک کنند و با وسایل حمل و نقلیه مسافر بری عمومی و یا حمل بار بری عمو می کارهایشان را با آسانی و سرعت انجام دهند و در سطح تمامی شهر ها مقرر کنند که به غیر از عبور و مرور ماشینهای سبک و سنگین آتش نشانیها و پلیسها و اورژانسها و امدادهای مختلف آب برق و گاز و مخابرات و امداد و نجات هیچ وسایل شخصی سبک و سنگین حق عبور و مرور را ندارد و برای ساختو سازهای شهری با مجوز شهرداریها متوانند وسایل سبک و سنگین برای حمل بارهای مختلف با مجوز تاریخ دار محدود و مشخص به مقصد ساختوساز و یا کارخانه ها و تولیدیها عبور و مرور کنند و پس از اتمام تاریخ حمل و نقل بار بری باید وسایلشان را در پارکینگها آماده به کار بارک کنند حتی برای حمل و نقل خریدهای وسایل شخصی منزل انشاءالله که با مدیریت و اقتدار اجرایی و عملیاتی شود تا برای همیشه آلودگی هوا و ترافیک را در سطح تمامی شهر ها شاهد نباشیم . اللهم عجل لولیک الفرج . صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
خدا کنه بارندگی بشه تا از آلایندگی هوای تهران کم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
متاسفانه تا این لحظه تهران شاهد بارندگی نبوده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بهروز
۲۱:۳۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
گزارش جدیدسازمان بهداشت جهانی رابخوانید.نسل بعدی باهوش بسیار کم انواع بیمایهای ژنتیک که در نسلهای یعدادامه دازد.کاری که الودگی هوا بامامیکند درست شبیه اثرات بمب اتمی است.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
اکثر مناطق مرکزی شهر شاخص از ۱۵۰ هم گذشته و وضعیت قرمز هست خدا رو شکر امروز تعطیل و میشه تو خونه موند من تعجب می کنم تو این هوا صبح چند نفر با بچه های کوچیک داشتند پیاده روی می کردند تو این وضعیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
من تنگی نفس دارم اصلا بیرون نمیرم
Iran (Islamic Republic of)
سید مریم اسماعیلی
۱۳:۱۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
میشه یه گزارشی از وضع خشکسالی در جهان و آب و هوا تهیه کنید؟
بارون خدایا بارون....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
توی کوچه ما، 4 نفر پراید دارند که هر وقت روشن می کنن، خفه می شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
واقعاً ناسالمه
انگار یک پمپ گذاشتند و دارند دود رو روی سر ما پمپاژ می کنند
آخرین اخبار