بیرانوند:بدون هیچ حرف و حدیثی توانستیم قهرمان جهان شویم/ شروع علی حسینی امیدوار کننده بود

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت:تیم ما بدون هیچ حرف و حدیثی توانست به عنوان قهرمانی جهان برسد، تیم ما با اختلاف زیاد نسبت به سایر کشور‌ها برای اولین بار قهرمان جهان شد.

بیرانوند:بدون هیچ حرف و حدیثی توانستیم قهرمان جهان شویم/شروع علی حسینی امیدوار کننده بودمحسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره عنوان قهرمانی وزنه برداری در مسابقات جهانی اظهار داشت:تیم ما بدون هیچ حرف و حدیثی توانست به عنوان قهرمانی جهان برسد و همانطور که دیدید تیم ما  توانست با اختلاف زیاد نسبت به سایر کشورها برای اولین بار قهرمان جهان شود.

او ادامه داد:در ضمن این را هم نباید فراموش کرد که به دلیل اوت شدن کیانوش رستمی در حرکت دوضرب دسته 85کیلوگرم ما نتوانستیم اندوخته هایمان را بیشتر کنیم و به نوعی با هفت نفر چنین دستاوردی بزرگی را برای وزنه برداری کشورمان به ارمغان آوردیم.

از عملکرد تمام نفرات تیم بسیار رضایت دارم

بیراوند با اشاره به عملکرد خوب وزنه برداران کشورمان پاسخ داد:از عملکرد تمام نفرات تیم بسیار رضایت دارم، البته علی میری و علیرضا سلیمانی می توانستند بهتر از این عمل کنند اما چون بی تجربه بودند و به نوعی به دلیل برای نخستین بار بود که در چنین رقابت هایی حضور می یافتند ،نتوانستند سطح توقعات را برآورده کنند.مطمئنم که میری و سلیمانی با حفظ همین شرایط می توانند در سال های آینده نتایج بهتری را برای وزنه برداری کشورمان بدست بیاورند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این سوال که عملکرد سعید علی حسینی را چطور ارزیابی کرده است،اظهار داشت:با توجه به اتفاقاتی که برایش رخ داده بود او نزدیک به هشت سال بود که از وزنه برداری دور بود و برای اولین بار بود که چنین رقابت هایی را تجربه می کرد، او به دلیل استرس موجود نتوانست دو حرکت اولش را در حرکت یکضرب با موفقیت پشت سر بگذارد اما رفته خودش را پیدا کرد و دیدید که توانست در حرکت آخر یکضرب و 2ضرب رکوردهای خوبی را پشت سر بگذارد.او جوان با شایسته ای است و برای شروع وزنه های خوبی را بالای سر برد.توانست به مدال های خوبی هم دست پیدا کند انشاالله در بازی های آسیایی جاکارتا و سپس المپیک 2020 توکیو می تواند رکوردهای بهتری را به ثبت برساند.او وزنه بردار با شخصیت و با کلاسی در دسته فوق سنگین وزن است و شک ندارم که در سال های آینده عملکرد بهتری را از او شاهد خواهیم بود.

داوران بعد از المپیک مقداری روی بهداد حساس شده اند با حساسیت بیشتری پیگیر حرکات قیچی اش هستند

اودرباره بهداد سلیمی و کاری که هیئت ژوری با او انجام دادند هم گفت:فکر می کنم داوران بعد از رقابت های المپیک مقداری روی او حساس شده اند و با حساسیت بیشتری پیگیر حرکات قیچی بهداد سلیمی هستند. ما از روز نخست 2مدال را برای خودمان در فوق سنگین وزن کنارگذاشته بودیم که خدا را شکر بهداد و سعید علی حسینی توانستند به این هدف برسند.در صورتی که بهداد آن اتفاق برایش رخ نمی داد یا که می توانست وزنه 216 کیلوگرمی را در حرکت یکضرب بالای سر ببرد،رنگ مدالش خوشرنگ تر می شد .معتقدم در سال های آینده عملکرد بهتری را از وزنه برداران در مسابقات شاهد خواهیم بود.

از تماشاگران ممنونم که برای وزنه برداران سنگ تمام گذاشتند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پایان درباره حضور تماشاگران هم گفت:تماشاگران واقعا سنگ تمام گذاشتند و از همه آنها ممنونم که در این چند روز اخیر لطف کردند، به سالن مسابقات آمدند و با تشویق هایشان روحیه نفرات تیم را بالا بردند.ایشالا همیشه موفق باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.