سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جنبش‌های دانشجویی استکبار ستیزی را زنده نگه می‌دارند

سخنگوی جبهه پیروان گفت: جنبش‌های دانشجویی می‌توانند منجر به آگاهی سازی شوند و استکبارستیزی را زنده نگه دارند.

جنبش های دانشجویی استکبار ستیزی را زنده نگه میداردکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نقش دانشجویان در عرصه های مختلف کشور اظهار کرد: دانشجویان طیفی هستند که اصولا دغدغه مسائل مختلفی مانند روابط کشورها، عدالت اجتماعی، استکبار و جنایت های آمریکا در حق ملت ها را دارند.

وی افزود: جنبش دانشجویی در ایران از دیرباز فعال بوده و در این راه شهدای بی شماری از جامعه دانشجویان در راه مبارزه با استکبار و دفاع از منافع ملی کشور به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده است و در واقع این قشر نماد استکبار ستیزی، ایستادگی و فداکاری هستند.

 سجادی تصریح کرد: قشر دانشجو همواره مورد توجه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند و رهبر معظم انقلاب همواره در جلسات دانشجویی حضور می‌یافتند و اکنون نیز دیدار های موثری را با آنان برگزار می کنند.

 سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: روز ۱۶ آذر اهمیت به سزایی دارد و تبلور واژه استکبار ستیزی است به همین دلیل مسئولان نیز موظفند پاسخگوی دانشجویان بوده و درباره دغدغه آنها در رابطه با مسائل مهم کشور با این قشر به بحث و گفتگو بنشینند، البته دانشجویان نیز باید همواره درباره خواسته‌های معقول خود مطالبه گر باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویان در دوران رژیم پهلوی در برابر استبداد های این رژیم هیچ‌گاه ساکت نشستند و در مجموع جنبش‌های دانشجویی می‌توانند منجر به آگاهی سازی شوند و استکبارستیزی را زنده نگه دارند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار