علی حسینی:در این 8 سال خیلی زحمت کشیدم

وزنه بردار فوق سنگین کشورمان گفت:در این 8 سال خیلی زحمت کشیدم تا بتوانم به عرصه میادین بازگردم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید علی حسینی در مورد حضورش در مسابقات جهانی وزنه‌برداری بعد از هشت سال غیبت و کسب 3 مدال اظهار داشت: حرکت اول و دومم در یک‌ضرب هنوز بدنم با شرایط مسابقات سازگار نشده بود و نتوانستم خوب عمل کنم اما خدا را شکر بعد از آن تلاش کردم تا بتوانم هر سه حرکتم را در دوضرب با موفقیت به پایان برسانم که خوشبختانه توانستم با کسب 3مدال رنگارنگ دل مردم کشورم را شاد کنم و امیدوارم این مدال را از من قبول کنند.

او درباره اینکه نظرش درباره اینکه توانست 3مدال جهانی کسب کند،چیست: بعد از 8 سال خیلی سخت است که به مسابقات جهانی بیایی و در کنار آن هم بتوانی مدال آوری کنی. در این 8 سال خیلی زحمت کشیدم تا بتوانم به عرصه میادین بازگردم و خیلی خوشحالم که توانستم مدال های خوبی را از این مسابقات بگیرم. امیدوارم این موفقیت هایم سکوی پرتابی برای مسابقات بعدی از جمله  المپیک 2020 باشد.

وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان گفت: از همه مردم تشکر می‌کنم مخصوصا ایرانی‌هایی که در سالن حضور داشتند. همچنین از خانواده‌ام تشکر می کنم که برای من زحمت کشیدند.امیدوارم توانسته باشم با این وزنه هایی که زدم دل مردم را شاد کرده باشم.

انتهای پیام/

اظهارات علی حسینی پس از کسب مدال نقره فوق سنگین وزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
مبارکت باشه سعید جان به خدا من هم 8سال چشم انتظارت بودم سال دیگه رکورد دنیا رو میزنی و جواب نامردا رو میدی خداجای حق نشسته.