مسیر هموار پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا

نسبت به سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، قرعه آسانی نصیب پرسپولیس شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه و همگروهی با تیم های اسپانیا و پرتغال با ستاره هایشان از جمله رونالدو و پیکه از تب و تب نیافتاده بود که قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. 

پرسپولیسی ها که فصل گذشته امکان میزبانی از تیم های عربستانی را نداشتند خیلی دوست داشتند این فصل با تیم های عربستانی همگروه نشوند و اگر هم قرار به همگروهی است این قانون ظالمانه مبنی بر بازی در کشور بی طرف برداشته شود. 

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا دقایقی پیش انجام شد و پرسپولیس با تیم های عربستانی همگروه نشد. بهترین قرعه نصیب پرسپولیس شد چرا که تیم های همگروه به رغم شایستگی شان هرگز لقمه گلو گیری برای شاگردان برانکو نیستند و به طور حتم در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران مغلوب ارتش سرخ می شوند. 

پرسپولیس دو حریف خود را شناخته است و باید کمی صبر کند تا حریف سوم خود را بشناسد. 

السد قطر با ستاره های ایرانی و اسپانیایی اش دیدار هیجان انگیزی با پرسپولیس دارد. ژاوی به تهران می آید که این موضوع اتفاق خوبی برای هواداران پرسپولیس است چرا که آنها مدتها انتظار آن را می کشدند. این تیم قطری با جذب ستاره های مطرح توانسته در لیگ قطر به موفقیت دست یابد اما بعید به نظر می رسد مقابل شاگردان برانکو قد علم کند.

جدال نمایندگان ایران و قطر همواره جذاب و دیدنی بوده  است و در برخی مواقع بازی های پر گلی در این بازی ها شاهد بودیم . شکست سنگین  پرسپولیس برابر الغرافه و پیروزی پر گل برابر تیم الریان قطر بیانگر این موضوع است که بازی های سرخپوشان پایتخت برابر نمایندگان قطری همواره جذاب و پر گل بوده است. 

فوتبال امارات هنوز نتوانسته است برابر تیم ملی ایران قد علم کند چه برسد به باشگاه های لیگ این کشور که برابر نمایندگان ایرانی حرفی برای گفتن ندارند. الوصل هم حریف سرسختی برای پرسپولیس نخواهد بود و به طور حتم این تیم چاره ای جزء تسلیم شدن در برابر شاگردان برانکو را ندارد. مگر اینکه اتفاقاتی رخ بدهد که قابل پیش بینی نیست. 

نمایندگان اردن و ازبکستان هر کدام که از مرحله پلی آف صعود کنند در اندازه پرسپولیس نیستند. به طور حتم برانکو و شاگردانش راه آسانی برای صعود به مرحله بعد خواهند داشت. 

حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا امسال نسبت به فصل های قبل آسان تر هستند و ارتش سرخ از این گروه به راحتی صعود می کند اما سرخپوشان پایتخت باید خود را برای مرحله بعد آماده شوند چرا که در آن مرحله تیم های قدرتمند حضور پیدا می کنند و آنها  رقابت نفس گیری خواهند داشت. 

انتهای پیام/ 

بهترین قرعه در آسیا نصیب پرسپولیس شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار