تاکید استاندار کرمان بر تسریع در اجرای پروژه ها

استاندار کرمان طی بازدید سرزده از پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در شهر کرمان، بر تسریع در اجرای این پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان صبح چهارشنبه مصادف با میلاد فرخنده نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به صورت سرزده از پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) شهرکرمان از جمله پروژه زیرگذر آزادی و روگذر چهارراه امیرکبیر و ولیعصر(عج) بازدید کرد.


مدیر کارگاه پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان در گفتگویی از پیشرفت 81 درصدی پروژه زیرگذر میدان آزادی خبر داد و گفت: کلیه شمع ها و ستون های این پروژه انجام شده است.


موسی نجفی با اشاره به پیشرفت 83 درصدی دال فوقانی پروژه زیرگذر میدان آزادی از سمت بلوار جمهوری اسلامی، افزود: دال تحتانی این پروژه نیز از سمت بلوار جمهوری اسلامی به پیشرفت 85 در صدی رسیده است.


وی با اشاره به پیشرفت 40 درصدی دال تحتانی خیابان بهمنیار، یادآورشد: دال تحتانی خیابان استقلال نیز پس از عملیات بتن ریزی، طی هفته آینده به اتمام می رسد.


مدیر کارگاه پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان از اتمام عملیات خاکبرداری بلوار جمهوری اسلامی و خیابان استقلال خبر داد و اظهار کرد: خاکبرداری لاین غربی خیابان بهمنیار صد در صد به اتمام رسیده و انتظار می رود خاکبرداری لاین شرقی نیز طی ده روز آینده به اتمام برسد.


نجفی در ادامه به پیشرفت 32 درصدی پروژه روگذر بلوار امیرکبیر اشاره کرد و گفت: کل عملیات زیرسازی عرشه این پروژه در بلوار امیرکبیر تا انتهای این ماه به اتمام می رسد.


وی با اشاره به اینکه از مجموع 11 ستون واقع در بلوار امیرکبیر ، پروژه تقاطع امیرکبیر جمهوری ، تاکنون - چهار ستون اجرا شده و مابقی نیز تا پایان ماه جاری به اتمام می رسد، افزود: علی رغم اینکه عرشه پل روگذر در حال ساخت است اما هنوز رفع معارض این پروژه انجام نگرفته و عملیات متوقف مانده است.


مدیر کارگاه پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان یادآورشد: سگمنت های عرشه پروژه های روگذر ابوذر، هوانیروز و چهارراه امیرکبیر بدلیل اینکه قالب های آن موجود می باشد، در حال تولید است اما قالب های بلوار صدوقی هنوز از گمرکات ترخیص نشده است.


نجفی با اشاره به پیشرفت 92 درصدی پروژه تقاطع غیرهم سطح ولی عصر(عج) تصریح کرد: شیب راهه های این پروژه تکمیل شده و عملا کار اجرایی خاصی ندارد که امید می رود با همکاری مسئولین مربوطه هر چه زودتر این پروژه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری باشد.

انتهای پیام/ی

عملکرد قرار گاه خاتم النبیاءدر اجرا پروژه های کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار