مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی:

تولیدات پالایشگاه گازی فازهای۴ و ۵ پارس جنوبی افزایش یافت+تصاویر

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به عملیاتی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی در پارس جنوبی گفت: با انجام تعمیرات اساسی در مجتمع گازی پارس جنوبی، تولیدات پالایشگاه گازی فازهای۴ و ۵ پارس جنوبی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد شفیع موذنی ظهر امروز در آیین افتتاح مسجد امام حسین(ع) و عملیات احداث ساختمان اداری مرکزی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با تبریک هفته وحدت، میلاد باسعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) بر توسعه ترویج فرهنگ اسلامی در عرصه‌های کاری تاکید کرد و اظهار داشت: در راستای توسعه اماکن مذهبی و ترویج علوم قرآنی و گسترش فرهنگ اقامه نماز در مجتمع گاز پارس جنوبی مسجد امام حسین (ع) ساخته و افتتاح شد.

                                                          

وی با بیان اینکه مدت پیمان این پروژه در بازه زمانی 12 ماهه محقق شده خاطر نشان کرد: مسجد امام حسین(ع)  پالایشگاه سوم مجتمع پارس جنوبی در با زیربنای 180 متر مربع در دو طبقه ساخته شده و امیدواریم این بنا برای گسترش فعالیت‌های دینی و مذهبی در پالایشگاه سوم موثر باشد.

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن اشاره به تلاش تمامی کارکنان پالایشگاه سوم همسو با ساخت  مسجد امام حسین(ع)  پالایشگاه سوم گفت: با توجه به شرایط ممکن این بنا به صورت اسکلت فلزی طراحی و ساخته شد و واحد منابع انسانی و مستغلات، عملیات طراحی و دکوراسیون داخلی آن را به سرانجام رساند.

                                                           

موذنی با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی و گسترش فرهنگ ناب اسلامی بیان کرد: با ساخت این بنای مقدس تلاش برای گسترش فرهنگ مذهبی و دینی در پالایشگاه سوم مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی به احداث ساختمان اداری مرکزی پالایشگاه سوم پارس جنوبی پرداخت و افزود: عملیات احداث ساختمان اداری مرکزی در زمینی به وسعت 3 هزار متر مربع در دو طبقه همزمان با سالروز ولادت باسعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) آغاز شد.

                                                       

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی از ساخت این مکان اداری در دو طبقه در بازه زمانی 30 ماهه خبرداد  و با اشاره به پایان تعمیرات اساسی در این پالایشگاه تصریح کرد: ظرفیت تولید گاز در پالایشگاه سوم پارس جنوبی روزانه 50 میلیون متر مکعب ، 80 هزار بشکه میعانات گازی، 400 تن گوگرد، 2 هزار و 400 تن اتان و 3 هزار و 200 تن LPG است.

موذنی از افزایش تولید در این پالایشگاه خبرداد و تصریح کرد: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با انجام تعمیرات اساسی در مجتمع گازی پارس جنوبی، تولیدات پالایشگاه گازی فازهای4 و 5  پارس جنوبی افزایش یافته به گونه‌ای که تولید گاز در این پالایشگاه سالانه به 550 میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

انتهای پیام/پ

افزایش تولیدات پالایشگاه گازی فازهای۴ و ۵ پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.