هفته فرهنگی؛

برگزاری هفته فرهنگی پاریس در بروجرد

فرماندار بروجرد گفت: هفته فرهنگی پاریس با حضور هنرمندانی از اروپا در بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کورانی فر،فرماندار بروجرداظهار داشت: این نمایندگان برای دومین بار برای برگزاری هفته فرهنگی پاریس در بروجرد حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به انجام اقدامات و هماهنگی‌های اولیه در این راستا افزود: براساس برنامه‌های اعلام شده تعدادی از هنرمندان معتبر اروپایی و عمدتا فرانسوی با حضور در بروجرد با مشارکت هنرمندانی از این شهر به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی پاریس در بروجرد می‌پردازند.

فرماندار بروجرد برگزاری کلاس‌های آموزشی هنری برای هنرمندانی از سراسر کشور را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته برشمرد و بیان کرد: تمامی این برنامه‌ها در حد پیگیری است و امیدواریم با اقدامات انجام شده این رویداد مهم فرهنگی جنبه اجرایی باید.

وی برگزاری این برنامه‌ها را اقدامی در جهت توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حضور گردشگران در این شهرستان دانست و عنوان کرد: با توجه به سنخیت آب و هوایی بروجرد و پاریس و اینکه شهر بروجرد به پاریس کوچولو مشهور است برگزاری این برنامه‌ها میتواند اقدامی موثر در جهت معرفی ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری این شهرستان باشد.

کورانی فر همچنین یادآور شد: با توجه به زمینه‌های مشترک گردشگری و اکوتوریسم طبیعی تلاش میشود موضوع خواهر خواندگی برای این دو شهر طی برنامه‌ای که در فصل بهار برگزار می‌شود مطرح شود.

انتهای پیام/م

هفته فرهنگی پاریس در بروجرد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار