معاون استاندار بوشهر:

۲۵۰ زمین چمن مصنوعی ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر ایجاد شد

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر گفت: در مدت سه سال برای فراهم شدن مطالبات جوانان و نوجوانان ۲۵۰ زمین چمن مصنوعی ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدمحمدحسن باستی صبح امروز در اختتامیه مسابقات فوتبال فجر امید‌ در روستای دویره بوشهر با تبریک ولادت باسعادت پیامبر اعظم  حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت با بیان اینکه استان بوشهر دارای زیرساخت‌های مهم ورزشی است اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و روستاها یکی از اولویت‌های استان بوشهر در دولت یازدهم بود که این مهم در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گرفت.

وی با بیان اینکه افزایش سرانه فضای ورزشی از مطالبات مهم جوانان و نوجوانان استان بوشهر بود خاطرنشان کرد: در این راستا ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشی مورد توجه قرار گرفت و در مدت سه سال 250 زمین ورزشی چمن مصنوعی در شهرها و روستاهای استان بوشهر ساخته و در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

معاون استاندار بوشهر به برگزاری مسابقات فوتسال فجر امید‌ در مناطق مختلف استان بوشهر اشاره کرد و افزود: این مسابقات در زمین‌های چمن مصنوعی شهری و روستایی با هدف شور و نشاط اجتماعی با شرکت 510 تیم در بخش‌ها، روستاها و شهرستان‌های استان بوشهر برگزار شد.

باستی، با بیان اینکه 7 هزار ورزشکار در مسابقات فوتسال فجر امید استان بوشهر شرکت کردند تصریح کرد: مسابقات فوتسال امید فجر در 120 زمین چمن مصنوعی روستاها و شهرهای استان بوشهر اجرا که امروز فینال این مسابقه در زمین چمن مصنوعی دویره برگزار شد.

باستی بیان کرد: در این مسابقه که بین تیم بیدخون عسلویه و بندر ریگ در زمین چمن روستای دویره بوشهر برگزار شد تیم بیدخون به قهرمانی رسید.

انتهای پیام/پ

ایجاد ۲۵۰ زمین چمن مصنوعی ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.