فرمانده سابق لشگر ۲۵ کربلای مازندران آسمانی شد

جانباز سرافراز اسلام سردار شهید حاج علی ییلاقی به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پیام تسلیت، جانبازان را ارزنده‌ترین یادگاری‌های دوران حماسه دفاع مقدس جانبازان دانست که لحظه لحظه زندگی خویش را نثار حضرت حق تعالی کرده و جاودانه شدند.

وصال عاشقانه سردار جانباز حاج علی ییلاقی در روز میلاد پیامبر رحمت و صادق آل محمد (ص) گواهی اطاعت و دلدادگی به رسول الله (ص) و ولایت و جان سپاری به صادق آل عبا بود که بیش از سه دهه صبوری و استقامت با پیکری زخمی پرچم برافراشته‌ای در راه انقلاب اسلامی ایران شد، و بعد از تحمل رنج به خیل شهدا پیوست.

شهید حاج علی ییلاقی گوش به فرمان امام زمان خویش قبل از آغاز جنگ تحمیلی در قائله کردستان و آزادسازی بانه همرزم و همراه با سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان بود و بعد از آن با حضور در دشت‌های لاله گون جنوب در عملیات‌های رمضان، والفجر مقدماتی و محرم مجاهدت‌های خالصانه‌ای از خود برجای گذاشت و در کسوت فرمانده اسبق لشکر پرافتخار ۲۵ کربلا در سال ۶۲ با اقتدا به علمدار کربلا به درجه جانبازی دست یافت.

سردار شهید حاج علی ییلاقی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس در جبهه فرهنگی و پاسداری از آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر تجلی ایمان و حماسه بود و برگ زرینی از ایثار را برای دیار علویان رقم زد.

مراسم شب وداع با این شهید بزرگوار، چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای مرحوم آیت الله جباری شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.

پیکرمطهر این شهید والامقام نیز فردا پنج شنبه ساعت ۹ صبح از بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به سمت گلزار شهدای بهشت فاطمه تشییع و به خاک سپرده میشود.

انتهای پیام/آ

سردار شهید حاج علی ییلاقی درگذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار