معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

همدان میزبانی شایسته برای جشنواره است

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همدان را میزبانی شایسته برای برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان دانست.

همدان میزبانی شایسته برای جشنواره استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مراد خانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در آئین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: در طول چهار سال گذشته سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمرکززدایی از مرکز بوده و اکنون شاهد برگزاری شایسته یک جشنواره بین‌المللی در همدان هستیم.

 وی با بیان اینکه همدان در سال ۲۰۱۸ پایتخت گردشگری آسیا خواهد بود، افزود: استمرار جشنواره موجب استقبال خواهد بوده است.

 مرادخانی با تاکید بر اینکه هر سالنی که برای تئاتر ساخته شود، ما تجهیز خواهیم کرد گفت: درباره جشنواره فیلم های کودک و نوجوانان هم من درخواست استان را با وزیر محترم مطرح خواهم کرد.

 وی مهم ترین وجه تئاتر را آموزش دانست و گفت: امیدواریم با حمایت های آموزش و پرورش تئاتر هم در مدارس گنجانده شود.

 معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبانی همدان از جشنواره را بسیار شایسته عنوان کرده و از مسؤولان، هنرمندان و مردم همدان تشکر و قدردانی کرد.

 مرادخانی با بیان اینکه مهمترین وجه کار هنری حمایت آموزش و پرورش است افزود: وزارت آموزش و پرورش به این موضوع اهمیت دهد تا بتوانیم آن را در جامعه نهادینه کنیم و هنر تئاتر در آموزش و پرورش کشور درون‌سازی شود ضمن اینکه من از میزبانی همدان و مسئولانش تقدیر می‌کنم.

وی ضمن قدردانی از میزبانی استان همدان خاطرنشان کرد: از حضور پرشور هنرمندان و اساتید و بزرگان تشکر می‌کنم و امیدوارم که این اشتیاق باقی بماند و شکوفایی و بالندگی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ د

اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.