استاندار همدان؛

هزینه های جشن ربع قرن تئاتر کودک و نوجوان تأمین می شود

استاندار همدان از تأمین هزینه برای برگزاری جشن ربع قرن تئاتر کودک و نوجوان در این شهر خبر داد.

هزینه های جشن ربع قرن تئاتر کودک و نوجوان تأمین می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان گفت: به هر میزانی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی به این جشنواره بودجه تخصیص دهد ما نیز به همان میزان اعتبار تامین می کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه کمبود بودجه و اعتبار در استان همدان وجود دارد اما از جشنواره کودک و نوجوان حمایت خواهیم کرد.

استاندار همدان اضافه کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مقوله فرهنگ و هنر دارد و این مهم به صورت جدی در این استان دنبال می شود.

وی به دو رویداد گردشگری همدان در سال 2018 اشاره کرد و گفت: میهمانان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سفیران معرفی همدان به سراسر جهان باشند.

نیکبخت افزود: همدان با وجود یکهزار و 800 اثر تاریخی، قابلیت تبدیل به پایلوت فعالیت های فرهنگی و هنری کودکان را دارد و نگران هزینه ها این موضوع نیستیم.

وی اظهار کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان که سال ها در همدان برگزار می شد باید دوباره به همدان بازگردد.

استاندار همدان با اشاره به نامگذاری امسال به نام باباطاهر که از عارفان برجسته همدانی است و شعرهای این عارف شهرت جهانی دارد، سال 97 همدان را به نام عین القضات همدانی نامگذاری کرد.

 بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مریم کاظمی کارگردان برجسته تئاتر کشور با شعار 'کودکی‌؛ همسفر قصه‌ها' کار خود را از 10 تا 15 آذرماه آغاز کرد که در این دوره 48 نمایش داخلی و خارجی در بخش‌های تخصصی شامل تئاتر کودک، تئاتر نوجوان، تئاتر خردسالان، تئاتر خیابانی و تئاتر دانش آموزی اجرا شد.

انتهای پیام/ د

اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.