سرمربی تیم ملی فوتسال ایران:

روسیه یکی از بهترین تیم‌های دنیاست

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: روسیه رقیب دیرینه ما و از بهترین تیم‌های دنیا است و با فشار زیاد این بازی را بردیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمحمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی قاطع مقابل تیم ملی روسیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عید را به همه شما تبریک می‌گویم و از شما به واسطه حضور در این سه روز تشکر می‌کنم.

وی افزود: هرسال با روسیه بازی می‌کنیم و در جام‌جهانی سخت‌ترین بازی را داشتیم و همیشه دو رقیب دیرینه هستیم؛ نتایجی که به دست می‌آید و نزدیک به هم هست و این باخت چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد:این تیم هم‌چنان نائب قهرمان دنیاست و در این 7 سال که سرمربی این تیم حضور دارد، یک تحول را ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: فشار روی ما زیاد بود و بدون تمرین به این مسابقات آمدیم؛ گله‌مند هستیم که بدون تمرین چه فشاری به ما آمد و بدون تمرین نمی‌توان کار کرد و زیر فشار به خاطر فشردگی لیگ هستیم

ناظم‌الشریعه تصریح کرد: شیرینی این پیروزی با مصدومیت بازیکن ما کاسته شد و ایده نو می‌تواند در فوتسال آورد اما نیاز به تمرین بیشتر دارد؛ روسیه یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و نائب قهرمان جهان هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد برنامه ریزی برای لیگ و تیم ملی فوتسال بیان داشت: نامه‌نگاری کردم و صحبت کردم ولی تصمیمات در هیأت رئیسه گرفته می‌شود و من نمی‌توانم در این هیأت تاثیر گذار باشم؛ لیگ حرفه‌ای نیست که در 7 ماه تمام شود و باید حداقل 10 ماه طول بکشد.

وی ادامه داد: توسعه فوتسال به خوبی انجام می‌شود اما تصمیم نهایی در هیأت رئیسه گرفته می‌شود و باید تفکرات آن‌ها عوض شود کادر فوتبال ما قوی‌تر از فوتسال است.

ناظم‌الشریعه افزود: تماشاگر فوتبال ما بیشتر از فوتسال ماست و حمایت می‌کنم؛ انتظار داشتیم سالن پر شود و اگر فوتبال بود مطمئن باشید که ورزشگاه کامل پر می‌شد؛ علی‌رغم که می‌گویند سال آینده کار زیاد نداریم، باید برای تیم ملی برنامه‌ریزی کنیم و باید ساختار تیم ملی درست شود که باشگاه‌ها آنقدر هزینه نخواهند دهند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان در مورد عدم حضور کفاشیان در این مسابقات گفت: من نمی‌توانم برای کفاشیان تصمیم‌گیری کنم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.