تبلیغ بدون بصیرت؛

ایجادمنکر با تبلیغ بدون بصیرت

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تبلیغ بدون بصیرت باعث ایجاد منکر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تسلط به قرآن را یکی‌از لازمه‌های تبلیغ برشمرد و افزود: دین مبین اسلام دارای مبانی اصولی، بحث‌های کلامی و فلسفی بسیار قوی است این درحالیست که اولین استراتژی تبلیغ تلاش برای آشنایی هر چه بیشتر با معارف دینی و علم‌آموزی است.

وی با بیان این‌که آنچه نیاز تبلیغ بوده، استراتژی تبلیغ است، اضافه کرد: بنابر آیات قرآن، حق همیشه پیروز و باطل همیشه نابود است این درحالیست که علم حق بوده و هر جا باشد پیروز است و جهل باطل است لذا علم و علم‌آموزی اولین استراتژی تبلیغ است.

حجت‌الاسلام مهدوی‌امین برقراری ارتباط با مراکز علمی و سایت‌های اسلامی را از دیگر شرایط مبلغان دینی برای رسیدن به استراتژی علم‌آموزی تبلیغ برشمرد و اضافه کرد: مبلغان و طلاب از فضای تبلیغی بزرگی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است، استفاده کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، معاشرت نیکو با دیگران را استراتژی دیگر تبلیغ دانست و در خصوص شرایط مبلغان دینی گفت: تزکیه، تحصیل، اخلاص، ساده زیستی و مهربانی شرایط مبلغان دینی هستند.

وی ادامه داد: در فضای مجازی تفسیر‌های نادرست از دین ارائه می‌شود که در این راستا باید مبلغان و روحانیت با اقناع درازمدت در راستای جلوگیری از انحرافات دینی تلاش کنند.

انتهای پیام/م

تبلیغ بدون بصیرت باعث ایجاد منکر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار