اظهارات خداپرست درباره دلایل ترک زمین مسابقه والیبال

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه دلایل خروج تیمش از زمین دربازی با سایپا را عنوان کرد.

اظهارات خداپرست درباره دلایل ترک زمین مسابقه والیبالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم شهرداری ارومیه در مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر، در اعتراض به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، حاضر نشد مقابل سایپا به میدان برود.

ساسان خداپرست درباره این تصمیم باشگاه شهرداری ارومیه اظهار داشت: سرانجام روزی باید این اتفاق می‌افتاد، چون نمی‌توانیم حرف خود را به جایی برسانیم. با این کار می‌خواستیم اعتراض خودمان را به رای کمیته انضباطی اعلام کنیم. رای کمیته انضباطی درباره اتفاقات بازی با پیکان، کاملا ناعادلانه و به ضرر ما بود.

وی افزود: داور در آن مسابقه بعد از ۱۴ دقیقه تصمیم خود را عوض کرد، اما در کمیته انضباطی فقط یک تذکر شفاهی گرفت.

خداپرست گفت: این تصمیم هر تبعاتی داشته باشد می‌پذیریم. درباره ادامه لیگ هم مسئولان باشگاه باید تصمیم بگیرند که مقابل بقیه تیم‌ها بازی کنیم یا نه. حتی اگر باشگاه منحل هم بشود، مهم نیست، چون یک تصمیم جمعی گرفته ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم را حرفه‌ای می‌دانید؟ گفت: باید یک جا جلوی بی عدالتی را می‌گرفتیم. همیشه کمیته انضباطی به ضرر شهرداری ارومیه تصمیم می‌گیرد.

سرمربی شهرداری ارومیه در پاسخ به این سوال که کجای دنیا یک باشگاه چنین کاری می‌کند؟ گفت: همان جای دنیا که کمیته انضباطی اش همیشه به نفع تیم‌های پایتخت رای می‌دهد. مگر فدراسیون والیبال متعلق به کل ایران نیست؟ مگر ارومیه بخشی از ایران نیست؟

وی افزود: در سال‌های گذشته بار‌ها چنین اتفاقاتی افتاده است. اول لیگ امسال، خود آقای فرخی رئیس کمیته انضباطی فدراسیو گفت که تیم گنبد با دو بازیکن غیر قانونی بازی کرده است. به این موضوع اعتراض کردیم، نیم فصل تمام شد چرا رسیدگی نشده است؟ عکس یکی از بازیکنان بانک سرمایه را به کمیته انضباطی دادیم که به تماشاگران ما توهین کرده است، کدام رای را دادند؟

انتهای پیام/

خداپرست از دلایل بازی نکردن مقابل سایپا می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار