نحوه ارایه تسهیلات یکصد میلیون ریالی خرید کالا به حادثه دیدگان زلزله

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: حادثه دیدگان برای دریافت تسهیلات بعد از تایید بنیاد مسکن پرونده،به بانک های عامل استان جهت دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله گفت: در پی دستور اکید استاندار کرمانشاه و بند 4 مصوبه سیزدهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مسئولیت پیگیری نحوه واگذاری تسهیلات قرض الحسنه خرید لوازم خانگی بر عهده دبیر خانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گذاشته شد.

یاوری ادامه داد: با توجه به حادثه اخیر و خسارات وارده ناشی از آن  یکی از  مصوبات  هیئت دولت ارایه مبلغ یکصد میلیون ریال تسهیلات خرید لوازم خانگی منزل به تعداد 15 هزار و 500 خانوار حادثه دیده در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بود که پس از شناسایی و تایید بنیاد مسکن پرونده، تشکیل شده وبمنظور جبران خسارت به بانک های عامل استان جهت دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد .

وی  گفت: این تسهیلات کمترین کمک به حادثه دیدگان است و ضرورت دارد دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل از هر گونه تنگ نظری در تسریع و ارایه تسهیلات مذکور اجتناب نمایند و قوانین دست و پاگیر را همانطور که هیات دولت میخواهد و مورد تاکید استاندار نیز می باشد تا حد امکان نادیده بگیرند.


در جلسه  کمیته بررسی نحوه ارایه تسهیلات خرید لوازم خانگی ضروری وتقسیم بانکی و شهرستانی  نمایندگان دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل استان ، در خصوص نحوه واگذاری تسهیلات بحث و تبادل نظر نموده ودر نهایت مقرر شد ظرف 48 ساعت آینده، آمار نهایی آن دسته از شهرستانها که شناسایی شده اند توسط بنیاد مسکن به کمیته اعلام گردد .

 دوره تنفس این تسهیلات 6 ماه و باز پرداخت آن 4سال و نیم  است.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار