طاهرى:تغییرات در کادر فنى نداریم /از تیم راضى نیستیم

مدیرعامل سپاهان گفت: بحث تغییر در کادر فنى وجود ندارد، اما از تیم راضى نیستیم.

طاهرى:تغییرات در کادر فنى نداریم /از تیم راضى نیستیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن طاهری مدیر عامل سپاهان درباره شکست تیم سپاهان مقابل استقلال گفت: تیم ما مقابل استقلال خوب بازى نکرد و از تیم راضی نیستیم. امیدوارم در نیم فصل مشکلات برطرف و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم.

او درباره تغییرات در کادر فنی سپاهان گفت: بحث تغییر در کادر فنى نداریم. شاید فردى را به کادر اضافه کنیم، اما تغییر کادر فنى در دستور کار ما نیست. کرانچار مى ماند چرا نماند؟

 مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه مشکل اصلی نتیجه‌نگرفتن تیم چیست بیان کرد: مشکل تیم را باید از سرمربی سوال کنید نه من.

 او درمورد اینکه آیا جریمه براى تیم لحاظ مى شود یا خیر گفت: هر جایى که احساس کنیم مشکل است باید کار کنیم و همیشه نمی‌توان از قرارداد‌ها کسر کرد، اما اگر بازیکنان همین روند را ادامه دهند بعید نیست شاید جریمه شوند.

مدیر عامل سپاهان درباره فحاشی‌هایی که به اعضاى تیم و او شده گفت: یکسری منتسب به هواداران ما هستند که فحاشی می‌کنند و ما هیچ یک از این فحاشی‌ها را تایید نمی‌کنیم و قطعا باکسانی که این کار‌ها را کرده‌اند برخورد خواهیم کرد.

او درباره اینکه او از کرانچار خواسته تا با سه بازیکن سپاهان برخورد شود افزود: اصلا چنین صحبتى نداشتم و من نمى دانم این شایعات از کجا مى آید.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل سپاهان در پایان بازی با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار