کرانچار: دروازه بان استقلال ستاره بازى امروز بود

سرمربى تیم سپاهان گفت: موقعیت هاى خوبى داشتیم که دروازه بان استقلال مانع از به ثمر رسیدن آن‌ها شد.

کرانچار: دروازه بان استقلال ستاره بازى امروز بودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زلاتکو کرانچار سرمربى تیم سپاهان بعد از شکست تیمش مقابل استقلال گفت: در بازى امروز شاهد یک مسابقه زیبا بودیم. از طرفى گل زود هنگام استقلال در دقیقه ۴ مشکلاتى را در دستور العمل هاى ما بوجود آورد. همچنین به دنبال خروج از وضعیت بحرانى بودیم که در نهایت جپاروف پشت توپ قرار گرفت و با توجه به اینکه این بازیکن ٩٠ درصد ضربات ایستگاهى را تبدیل به گل مى کند به همین منظور با دریافت گل دوم مجبور شدیم ریسک کنیم و تغییر دهیم.

او افزود: با گل هایى که دریافت کردیم وارد دفاع سه نفره شدیم و ٣ موقعیت خوب را هم داشتیم، اما دروازه بان استقلال ستاره زمین بود و تمام فرصت‌های ما را در اختیار گرفت.

سرمربى سپاهان بیان کرد: تیم فوتبال استقلال با توجه به ریسکى که کرده با سه یا چهار تغییر وارد زمین شده بود و ریسک آن‌ها مقرون به صرفه بود.

کرانچار درباره گل خوردن تیمش در نیمه دوم گفت: گل سومی که دریافت کردیم را مجدد باید ببینیم. بعد از دفاع مدافع ما، جپاروف خیز خود را برداشت که ضربه را بزند و به نظر من علی قربانی در آن گل تاثیر داشت. البته گل سوم مشکلى در روند ما ایجاد نکرد و سه موقعیت گل هم داشتیم، اما دروازه بان حریف خیلی خوب کار کرد و موفق شد تا دروازه را بسته نگه دارد.

کرانچار درباره عملکرد هافبک‌های تیمش گفت:در نیمه اول با مشکل مواجه بودیم و به همین دلیل اعلام کرده بودیم تا هافبک هاى تیم به بازیکنان استقلال فشار بیاورند، اما روند بازی باعث فشردگی تیم ما شد. ضربه کاشته جپاروف را کاری نمی‌شد کرد و ضربه قربانی هم خوب بود و جزء این ٢ ، فرصت چندانى استقلال در نیمه اول نداشت. البته هافبک‌های ما هم موفق بودند و در زدن توپ‌های قطری و اشتباه مدافع ما باعث آن شد خطا شکل بگیرد و در نهایت جپاروف توپ را به گل تبدیل کند، اما در ادامه ما موفق بودیم.

او درباره سرنوشت خود در تیم در سپاهان بیان کرد: از نتایج راضی نیستیم، اما شیوه بازی ما این نوید را می‌دهد که با داخل کردن بازیکنان جوان، نتایج را جبران کنیم. با این حال اگر باشگاه بخواهد مرا بردارد در نشستى با آن‌ها صحبت می‌کنم. ما یک دروازه بان خوب نیاز داریم و با آمدن شریفی و یک هافبک می‌توانیم نمایش‌های خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی سپاهان پس از بازی با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار