بهادری؛

اجازه نمی‌دهیم حقی از تیم شهرداری ارومیه ضایع شود

نماینده مردم اورمیه در واکنش به حواشی و اتفاقات اخیر بازی والیبال شهرداری اورمیه گفت: اجازه نمی‌دهیم حقی از تیم شهرداری ارومیه ضایع شود.

عدالت باید رعایت شود و اجازه نمی دهیم حقی ضایع شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سید هادی بهادری نماینده مردم اورمیه در واکنش به حواشی و اتفاقات اخیر بازی دو تیم والیبال شهرداری اورمیه و پیکان و رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از تیم والیبال مهد والیبال آسیا اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
نظر به حواشی پیش آمده در بازی بین دو تیم والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران و رای صادره از سمت کمیته انضباطی، اینجانب این رای را در راستای احقاق حقوق پایمال شده تیم والیبال شهر اورمیه نمی‌بینم و پیگیری لازم جهت احقاق حق تیم شهرمان را خواهم کرد.

به نظر می‌رسد کمیته انضباطی یا ناظری در زمین بازی نداشته و یا اطلاعات درستی به فدراسیون منتقل نشده است.

چگونه می‌شود کمیته انضباطی نبود توانایی مدیریت و قضاوت داوری را به پای یک تیم بنویسد و بیشترین جریمه را برای تیمی در نظر بگیرد که حقوقش در ارومیه مهد والیبال آسیا پایمال شده صادر کند.

از همین جا اعلام می‌کنم عدالت باید رعایت شود و اجازه نمی‌دهیم حقی از تیم شهرداری ارومیه ضایع شود و موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

سید هادی بهادری
نماینده مردم شریف اورمیه در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ن.م

واکنش نماینده مردم ارومیه به اتفاقات اخیر تیم والیبال شهرداری ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.