جاده چالوس فردا "یکطرفه" می‌شود

پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد و شد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۶ فردا جمعه ۱۷ آذرماه یک طرفه خواهد بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ آذرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا  ۲۴ همان روز از مرزن آباد به  کرج  یک طرفه خواهد بود.

بر اساس این گزارش آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا  ۲۴ روز جمعه از رودهن به  آمل ممنوع و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ نیز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء)  یک طرفه است.

پلیس راه فرماندهی مازندران همچنین اعلام کرد رفت و آمد تریلرها و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز  ممنوع خواهد بود.

آمد و شد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی  نیز از ساعت ۸ صبح روز جمعه از  تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

آمد وشد موتور سیکلت ها نیز از ساعت ۱۲  امروز پنجشنه تا  ۶ صبح  شنبه ۱۸ آذرماه جاری از محور‌های  چالوس، هراز ، سوادکوه و بالعکس ممنوع خواهد بود

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.