با حضور مسئولین؛

طرح نشاط اجتماعی در دشتی افتتاح شد

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتی گفت: طرح نشاط اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توسعه نشاط در جامعه در این شهرستان افتتاح شد.

طرح نشاط اجتماعی در دشتی افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی عصر چهارشنبه در این مراسم که با حضور دانش آموزان و اولیاء آنها در سالن فجر خورموج برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش دستگاه‌های متولی در اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح با همکاری سمن ها، بخشداران، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی از ابتدای آذرماه تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح نشاط اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توسعه نشاط در جامعه برگزار می شود، افزود: در این طرح با اجرای برنامه های متنوع مانند جشنواره های فرهنگی و ورزشی، بازی های بومی محلی، المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای و غیره نشاط و شادابی در سطح جامعه تزریق می شود.

حسینی بیان کرد: در اجرای طرح نشاط اجتماعی بیش از ۶۰ برنامه در سطح شهرستان توسط دستگاههای فرهنگی و سمن ها اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی طرح‌های خوبی در سطح استان اجرا شد که طرح امید اجتماعی از جمله این طرح ها بود که اهداف آن  در شهرها و روستاها اجرا شد.

حسینی ادامه داد: با اجرای این طرح ۲۳ زمین چمن مصنوعی در شهرها و روستاهای شهرستان احداث شد که ضمن افزایش سرانه ورزشی نشاط و شادابی خوبی در بین جوانان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته نیز بیش از ۵۰۰ کارگاه آموزشی درخصوص آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و با حضور دانش آموزان و اولیاء آنها برگزار شد.

حسینی خطاب به اولیاء دانش آموزان به مشکلات آسیب‌های اجتماعی اشاره و خاطر نشان کرد: اگر اطلاعات کافی از این آسیب ها نداشته باشیم دچار مشکل می شویم.

وی همچنین بر ضرورت مشکارت اولیاء دانش آموزان در کارگاه‌های آموزشی تاکید کرد .

انتهای پیام/پ

افتتاح طرح نشاط اجتماعی در دشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.