پاکسازی ساحل رودخانه فرات در دیرالزور از لوث تروریست‌های داعش

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد با همکاری نیروهای هم پیمان، تمامی ساحل رودخانه فرات، از لوث تکفیریان داعش پاکسازی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، وزارت دفاع سوریه در بیانیه ای اعلام کرد با همکاری نیروهای هم پیمان، همه ساحل رودخانه فرات، از لوث تکفیریان داعش پاکسازی شد. ارتش سوریه در 24 ساعت گذشته آخرین روستاهای این منطقه از قبیل الجلاء، قصور، ام سابا، صفصافه و العشایر و السیال به تصرف خود درآورده و به این ترتیب امنیت جاده دیرالزور/المیادین/البوکمال در شرق سوریه به طور کامل تامین شد.

در بیانیه وزارت دفاع آمده است در عملیات نیروهای ارتش سوریه و جبهه متحدین در این منطقه شمار زیادی از عناصر مسلح وابسته به گروه تکفیری صهیونیستی داعش به هلاکت رسیدند و ده‌ها دستگاه خودرو زرهپوش، تانک، تیربارهای سنگین منهدم شدند؛ همچنین مقادیر زیادی مهمات و تعدادی تانک، خودروهای نفر بر و توپ های سنگین کشف و ضبط شد. بدین ترتیب، تروریستهای تکفیری در منطقه بیابانی غرب فرات در محاصره کامل رزمندگان مقاومت درآمدند و به زودی پاکسازی کامل این مناطق و ریشه کنی داعش در شرق سوریه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

پاکسازی سواحل رود فرات از عناصر داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار