فرماندار کاشان مطرح کرد:

امرار معاش 260 هزار کاشانی از حوزه صنعت و کارآفرینی

260 هزار نفر از جمعیت 362 هزار نفری شهرستان کاشان براساس آخرین شمارش نفوس و مسکن ثبت شده در سال 95 از حوزه صنعت و کارآفرینی امرار معاش می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرماندار کاشان در جلسه "طرح منادیان عرصه تولید و اشتغال" گفت:رفع مشکلات این حوزه های شغلی در شرکت های تولیدی و صنعتی در کوتاهترین زمان ممکن توسط مدیران و روسای ادارات ضروری است.

مومنیان، پتانسیل و ظرفیت های بالای کاشان در تولید و جذب سرمایه گذاران را تاکیدکرد و افزود: این موضوع عامل پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید "سامانه بهین یاب" شده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات توسط دولت امید و نشاط  را  و ترغیب به تولید را در بین تولیدکنندگان ایجاد می کند افزود: بهبود شرایط کارآفرینی و افزایش تولید پایدار و اشتغال مولد، ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی برای رسیدن به اهداف پیشرفت کشور لازم است.

فرماندار کاشان، با اشاره به  تشکیل کارگروه های «اشتغال و سرمایه گذاری» ، «بانکها» و «رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه گذاری» و حتی «کمیسیون کارگری» در قالب این ستاد (ستاد اقتصادی مقاومتی شهرستان) در سال گذشته گفت: نشست این کارگروه ها با جدیت برگزار و دنبال می شود به نحوی که کوچکترین مشکلات نیز به فوریت رصد شده و مورد پیگیری و رسیدگی قرار می گیرد.

به گفته وی، طرح "منادیان عرصه تولید و اشتغال" از طرح های ابتکاری فرمانداری ویژه کاشان است که با دیدارهای چهره به چهره مدیران با کارآفرینان و تولیدکنندگان و مطلع شدن از مشکلات آنها و رفع و برطرف کردن آن سعی دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.