برف و سرما میهمان استان اردبیل شد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از بارش برف در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی دولتی‌ مهر  مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اظهار داشت: با کاهش محسوس دما و طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در حال حاضر برف و سرما بیشتر مناطق استان اردبیل را فرا گرفته است.

وی افزود: بارش برف از بامداد امروز در گرمی آغاز شده و همچنان ادامه دارد به طوری که بیشترین بارش برف در مشگین‌شهر و گرمی بوده و ارتفاع آن به بیش از 10 سانتی‌متر رسیده است و در خلخال یک  سانتی‌متر برف به زمین نشسته است.

وی تصریح کرد: در بیله‌سوار نیز تاکنون 12 میلی‌متر و در پارس‌آباد یک میلی‌متر باران باریده و در هر دو شهرستان بارش باران تداوم دارد و در سرعین و فرودگاه اردبیل مخلوط باران و برف در حال ریزش است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در حال حاضر کاهش دمای 14 درجه در مشگین‌شهر نسبت به دیروز در همین ساعت را شاهد هستیم و دمای فعلی مشگین‌شهر 3 درجه زیر صفر است که دیروز در همین ساعت 11 درجه بالای صفر بود و دمای فعلی شهر اردبیل نیز یک درجه زیر صفر است که نسبت به دیروز در همین ساعت 8 درجه کاهش یافته است.

دولتی‌مهر اظهار کرد: هم‌اکنون بارش برف همراه با وزش باد شدید در اردبیل و نیز در شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و خلخال ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

بارش برف در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.