دستگیری عاملان آدم ربایی زوج جوان در نیشابور

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۳عضو باند آدم ربایی زوج جوان درشهرستان نیشابور خبر داد.

دستگیری عاملان آدم ربایی زوج جوان در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:اعضای  باند آدم ربایی که ۳مرد و یک زن بودند از 27 مهرماه امسال وارد منزل مسکونی در محدوده خیابان امیر کبیر نیشابور شدند. آنها با تهدید چاقو دست و پا و دهان زن و شوهر صاحبخانه را بستند و پس از گرفتن طلاهای زن جوان ، آنان را به منزل دیگری انتقال دادند.


وی افزود:پس از گذشت چند ساعت زن جوان که توانسته بود در فرصتی مناسب خود را از پنجره این خانه به بیرون پرتاب کند با فوریت های پلیسی ۱۱۰تماس گرفت و با گزارش موضوع اظهار داشت آدم ربایان شوهرش را با خود برده اند .

سردار کریمی گفت:با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم صادر وکارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور با هدایت سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور با اقدام خاص اطلاعاتی خیلی زود به نتیجه رسید.

وی ادامه داد:پلیس سه تن از متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد، اما سرکرده باند که از متهمان سابقه دار و کلاهبرداری های حرفه ای در چند استان کشور است گروگان را با خودروی پرادوی خود به نقطه ای نامعلوم انتقال داده بود.

سردار کریمی افزود:در حالی که سرنخ پی گیری کارآگاهان پلیس آگاهی درردزنی متهم به شمال کشور رسیده بود ، سرکرده باند با احساس خطر به تهران نقل مکان کرده و پس ازرهایی گروگان ۲۵ساله در میدان آزادی تهران متواری شده بود.

جستجوهای کارآگاهان برای دستگیری این متهم فراری ادامه دارد.


انتهای پیام// س.ح


ادم ربایان در نیشابور دستگیر شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.