کسب مقام اول هنرمند تربت جامی در طراحی لباس نمایش (دیوکلاه)

هنرمند جوان تربت جامی مقام اول طراحی لباس نمایش (دیوکلاه) بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک همدان را کسب کرد.

کسب مقام اول هنرمند تربت جامی در طراحی لباس نمایش (دیوکلاه)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در آئین اختتامیه این جشنواره که روز جمعه در همدان برگزار شد، زینب رشتی از هنرمندان تربت جامی، توانست بین رقبای خود، مقام اول طراحی لباس این جشنواره را از آن خود کند.

زینب رشتی از هنرمندان جوان تربت جامی است که چند سالیست به عنوان طراح لباس، طراح صحنه و طراح گریم در رشته هنر‌های نمایشی در مشهد فعالیت دارد.


وی در سال گذشته هم مقام اول طراحی لباس، بیست و سومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان، مقام دوم طراحی لباس (نمایش پرنده و فیل) در جشنواره تئاتر بین المللی مهرآفرینان اصفهان و تقدیر ویژه از طراحی لباس (نمایش شهر پرنده ها) در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بندر عباس را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

زینب رشتی طراحی لباس و گریم ویدئو‌های: ماه و ماهی (حجت اشرف زاده)، خسته ام (محمد علیزاده) من با تو ام (عصار) قد بلند (امیر صفریان) و موزیک ویدئوی علی لهراسبی را بر عهده داشت که در ویژه برنامه شب نوروز ۹۵ از شبکه یک سیما پخش شد.


گفتنی است: نمایش (دیوکلاه) به کارگردانی محمد جهانپا از خراسان رضوی در این جشنواره شرکت داشت که در بخش کارگردانی کاندید شد


انتهای پیام /س، ج
 

افتخار آفرینی هنرمند تربت جامی در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.