امام جمعه مشهد ؛

باید با همه توان با آمریکا جنگید و مبارزه کرد/ مشکل ما با بعضی از جریانات سیاسی مشکل بینشی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی وامام جمعه مشهد گفت: آمریکا یک شیطان ناپاک و درنده غیرقابل اطمینان است که باید با همه توان با او جنگید و مبارزه کرد.

باید با همه توان با آمریکا جنگید و مبارزه کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  آیت‌الله علم‌الهدی به مناسبت روز دانشجو در نشست صمیمی با دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی مشهدبا بیان اینکه  همواره حضور آمریکا در ایران، حضوری عاطفی و احساسی بوده افزود: مصدق در شرایطی قرار گرفت و احساس کرد آمریکا می‌تواند به او کمک کند، یعنی نگاهش به خارج از کشور افتاد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این یک تجربه و راهبرد برای ما است که چشم به بیرون کشور داشتن، امید از جریان بیرونی برای سازندگی یا تأمین نیاز‌های مردم داشتن، پندار غلطی است.

 
آیت الله علم الهدی افزود: اردوی جهادی، مانور داشتن‌های جامعه ما در داخل در مقابل عناصری است که به بیرون چشم دارند است .

وی گفت: مشکلی که با بعضی افراد در جریان‌های سیاسی داریم، مشکل قدرت‌یابی‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی نیست، مشکل ما مشکل بینشی است.

امام جمعه مشهد افزود: هرکه در این کشور در مسؤولیت‌های سیاسی و اقتصادی و مأموریت‌های خاص مردمی قرار گرفته، اجرای مسؤولیت برای او جز رنج چیزی نداشته است.
 

وی با بیان اینکه در کشور  دو بینش «درون‌گرا» و «برون‌گرا» وجود دارد گفت: جریان بیرون نگر که چشمش را به دروازه‌های غرب دوخته و می‌گوید به آنان متوسل شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: بینش درون‌گرا، بینش ابتکاری و موفقی است که شروع‌شده، بینش برون‌گرا، بینش شکست خرده‌ای است که جز جنایت از آن ندیدیم
 
انتهای پیام//ف.ج
 

نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.