مجازات سارقان طلافروشی گچساران در کمترین زمان

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان طلافروشی گچساران پس از پایان تحقیقات در کمترین زمان ممکن مجازات می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به کسانی که اقدام به اطلاع رسانی خلاف مقررات آئین دادرسی کیفری می‌کنند هشدار می دهم.

وی افزود: بعضی از مراجع خلاف مقررات قانون آئین دادرسی کیفری قبل از احراز انتصاب بزه از ناحیه مرجع قضائی و در حین تحقیقات، مبادرت به اطلاع رسانی خلاف قانون و محرمانه بودن تحقیقات مقدماتی کردند که در جای خود پیگیری خواهد شد.

مزارعی بیان کرد: پس از گذشت سه ماه از سرقت مسلحانه طلافروشی گچساران که منجر به قتل ۲ تن از صاحبان طلافروشی شد، با مدیریت دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، پیگیری مستمر و نظارت دقیق دادستان شهرستان گچساران و همراهی سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج)، مظنونان به سرقت از طلافروشی و خریداران طلا‌های مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دادستان شهرستان گچساران به همراه بازپرس در حال انجام تحقیقات تکمیلی هستند.


حجت الاسلام مزارعی ادامه داد: هیچ یک از مراجع غیر قضائی درباره اطلاعات مربوط به پرونده‌های قضائی حق هیچ گونه اطلاع رسانی ندارند.

عصر روز دوشنبه ششم شهریور امسال ۲ فرد مسلح پس از ورود به یک مغازه طلافروشی در خیابان بلادیان شهر دوگنبدان صاحب مغازه و ۲ فرزندش را با اسلحه کلاشینکف مورد هدف گلوله قرار دادند.

سارقان مسلح پس از سرقت مقادیری طلا با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای از محل متواری شدند.


در این حادثه یکی از پسران صاحب طلافروشی کشته شد و صاحب طلافروشی نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و پسر دیگر مرد طلافروش زخمی شد.

شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/د

صحبت های رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد درباره دستگیری سارقان طلافروشی گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.